۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۳
کد خبر: ۶۱۵۵۵۷

خبرنگار خبرگزاری رسا در خوزستان تجلیل شد

خبرنگار خبرگزاری رسا در خوزستان تجلیل شد
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان از خبرنگار خبرگزاری رسا در استان خوزستان تجلیل به عمل آورد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، در آیین تقدیر از دستگاه‌های اجرایی شرکت کننده مراسم گرامیداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی از خبرنگار خبرگزاری رسا تقدیر به عمل آمد.

در این همایش که با حضور استاندار خوزستان، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، معاون سیاسی اجتماعی استانداری، معاون امور اجتماعی استانداری، رؤسای کارگروه‌ها و کمیته‌های ستاد ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی و اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد، از حاتم شرفی، خبرنگار خبرگزاری رسا به پاس تلاش در انعکاس اخبار و پوشش برنامه‌های مرتبط با ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی و دهه فجر سال ۹۷ تجلیل به عمل آمد.

حجت الاسلام سپهر، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با بیان اینکه خبرگزاری رسا از رسانه‌های انقلابی همکار با شورا است، خاطرنشان کرد: اهتمام و توجه ویژه خبرگزاری رسا به رهنمود‌های رهبر انقلاب در پاسداشت ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی و انعکاس اخبار مرتبط ما را بر آن داشت تا در چنین جلسه‌ای از خبرنگار خبرگزاری تجلیل به عمل آوریم.

حجت الاسلام سپهر عنوان داشت: نقش آفرینی ستودنی و تلاش‌های بی شائبه نشأت گرفته از باور دینی، انقلابی و ولایی جنابعالی را ارج نهاده و این لوح تقدیر به منظور اداء حق شناسی و نماد قدردانی از تعهد و دلبستگی شما به نظام مقدس جمهوری اسلامی تقدیم می‌گردد، توفیقات شما را از خداوند قادر و متعال خواستارم./۹۴۵۶/پ310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات