۱۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۲
کد خبر: ۶۱۶۱۷۷
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قم:

خبرنگاران با قلم خود پیام انقلاب را به جهانیان برسانند

خبرنگاران با قلم خود پیام انقلاب را به جهانیان برسانند
حجت الاسلام اکبری با اشاره به اهمیت خبرنگاری، گفت: خبرنگاران وظیفه مهمی برای تبیین عظمت نظام اسلامی دارند و می توانند با بیان و قلم خود پیام انقلاب را به جهانیان برسانند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام سیدحسن اکبری مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم در مراسم تجلیل از خبرنگاران استان قم که به همت سپاه علی بن ابی طالب(ع) برگزار شد، با تبریک روز خبرنگار، خبرنگاران را طلایه داران آگاهی بخشی در کشور دانست.

وی افزود: خبرنگاران می توانند در مسیر اعتلای آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی و امام و رهبری نقش ویژه داشته باشند و گام های مؤثر بردارند.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم، نقش خبرنگاران در پیشرفت و حل مشکلات کشور را مهم دانست و اظهار داشت: خداوند متعال به عالم هستی سامان داده و هر چیزی در جایگاه خود قرار داد و همه برنامه های باید در راستای اهداف الهی باشد.

وی ادامه داد: خبرنگاری فرصتی بسیار طلایی و از نعمات الهی است که باید از آن در مسیر اعتلای نظام اسلامی و خدمت به مردم استفاده کنیم تا در دنیا و آخرت سربلند باشیم.

حجت الاسلام اکبری با بیان این که مردم پای آرمان های انقلاب و امامین انقلاب ایستاده اند، اظهار داشت: امروز باید با بیان و قلم درست خود انقلاب اسلامی را که زمینه ساز انقلاب جهانی امام زمان(عج) را یاری کنیم.

وی عنوان کرد: همه اقشار به ویژه خبرنگاران باید به وظیفه خود نسبت به اسلام و انقلاب عمل کنند، خبرنگاران وظیفه مهمی برای تبیین عظمت نظام اسلامی دارند و می توانند با بیان و قلم خود پیام انقلاب را به جهانیان برسانند.

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 11
محمد قمین
ارسال نظرات