۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۳
کد خبر: ۶۱۶۲۹۵
حجت الاسلام والمسلمین باقری بنابی:

دشمن برای از بین بردن نظام اسلامی روز و شب نمی شناسد

دشمن برای از بین بردن نظام اسلامی روز و شب نمی شناسد
مدیر حوزه علمیه بناب با بیان اینکه طلاب باید در جنگ فرهنگی بیشتر از گذشته در راه اعتلای دین قدم بردارند، گفت: طلاب باید به صورت تخصصی در فضای مجازی حضور داشته باشند

حجت الاسلام والمسلمین باقری بنابی مدیر حوزه علمیه بناب در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به اهمیت آمادگی و مقابله در برابر حیله های دشمنان، عنوان کرد: امروز دشمن برای از بین بردن نظام اسلامی، اعتقادات مردم و عفت و حیا شب و روز ندارد.

مدیر حوزه علمیه بناب، غفلت از دشمنان بیدار را بسیار خطرناک دانست و گفت: در شرایطی که در محاصره فرهنگی و اقتصادی دشمن هستیم طلاب باید هرچه بیشتر از گذشته در راه اعتلای دین گام بردارند.

وی بر ضرورت حضور طلاب در فضای مجازی تاکید و عنوان کرد: طلاب برای پاسخ به شبهات به صورت تخصصی در فضای مجازی حضور داشته باشند.

مدیر حوزه علمیه بناب، تبلیغ چهره به چهره و حضور طلاب در مساجد و هیئات را برای تبیین معارف اسلام بسیار موثر دانست و افزود: فضای مجازی با همه ظرفیت هایی که دارد نمی تواند جایگزین تبلیغ چهره به چهره شود.

حجت الاسلام والمسلمین باقری بنابی با بیان اینکه شیاطین انس و جن تعطیلی ندارند، خاطر نشان کرد: وجدان و حمیت طلاب اجازه نمی دهد که دروس حوزه با کوچکترین بهانه ای تعطیل شود.

وی از مدیران حوزه های علمیه دعوت کرد تا برای ایام تعطیلات همانند ایام تحصیلی برنامه ریزی کنند و افزود: برنامه های علمی و معنوی حوزه علمیه بناب از بدو تاسیس تاکنون همواره در فصل تابستان دایر بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین باقری بنابی تعمیق بخشی و کاربردی ساختن دروس فراگیری شده در طول سال تحصیلی را ضروری دانست و گفت: طلاب تفسیر و تدبر در قرآن و حفظ نهج البلاغه را در طول تابستان مورد توجه طلاب قرار دهند.

مدیر حوزه علمیه بناب گفت: طلاب در حوزه علمیه بناب در کنار تحصیل از همان سال های ابتدایی به تدریس می پردازند که تاثیر این سنت دیرینه در رشد علمی طلاب به وضوح دیده می شود.

وی در پایان از برگزاری دوره های شناخت وهابیت و تفکر سلفی گری خبر داد و افزود: تاکنون دو نشست هم اندیشی با موضوع  بیانیه گام دوم رهبر انقلاب در حوزه علمیه بناب برگزار شده است./1350/ت302/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید
تعداد بازدید : 6
ارسال نظرات