۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۵
کد خبر: ۶۱۶۶۰۵
ویژه فعالان فرهنگی استان چهارمحال و بختیاری؛

همایش «عصر میدان داری جوانان در گام دوم» در شهرکرد برگزار شد

همایش «عصر میدان داری جوانان در گام دوم» در شهرکرد برگزار شد
همایش «عصر میدان داری جوانان در گام دوم» ویژه فعالان فرهنگی استان چهارمحال و بختیاری با حضور رییس سازمان تبلیغات اسلامی در شهرکرد برگزار شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، همایش «عصر میدان داری جوانان در گام دوم» ویژه فعالان فرهنگی استان چهارمحال و بختیاری، عصر سه شنبه با حضور حجت الاسلام والمسلمین قمی، رییس سازمان تبلیغات اسلامی در شهرکرد برگزار شد.

در ابتدای این همایش که با حضور بیش از ۲۵۰ فعال فرهنگی برگزار شد، حجت الاسلام مهدی طاهری، مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری به تشریح باید‌ها و نباید‌های امور فرهنگی استان و نقش جبهه انقلاب فرهنگی در کاهش آسیب‌های اجتماعی پرداخت.

در ادامه همایش سیداحمد عبودتیان، مسؤول جبهه انقلاب فرهنگی کشور به تبیین نقش و جایگاه جوانان در پیشبرد اهداف نظام اسلامی خصوصا در گام دوم انقلاب پرداخت.

حجت الاسلام والمسلمین محمد قمی، رییس سازمان تبلیغات اسلامی نیز در ادامه با تأکید بر اینکه عصر میدان داری جوانان در مکتب امام خمینی (ره) معنا پیدا می‌کند، کار تربیتی و اخلاقی را مهمترین رسالت امروز متولیان و فعالان عرصه فرهنگی دانست.

در ادامه همایش نیز برخی از روحانیون و فعالان فرهنگی به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود پرداختند که در این بین موازی کاری در بحث اعزام مبلغ و نحوه سازماندهی روحانیان از سوی سازمان تبلیغات از جمله گلایه‌های آن‌ها بود.

همچنین فعالان فرهنگی انسجام و همدلی را لازمه کار تبلیغی دانستند و حضور چهره‌های سرشناس و مطرح کشوری در استان‌های کمتر برخوردار خواستار شدند./۹۴۵۷/پ203/ب1
سجاد محمدی فارسانی
ارسال نظرات