۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۶
کد خبر: ۶۱۶۶۰۸
مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری:

شیوه دین مداری باید در همه مراکز فرهنگی جامعه خود را نشان دهد

شیوه دین مداری باید در همه مراکز فرهنگی جامعه خود را نشان دهد
حجت الاسلام طاهری با تأکید بر اینکه شیوه دین مداری باید در همه مراکز فرهنگی جامعه خود را نشان دهد، گفت: با همه توان آماده حرکت در این مسیر هستیم.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام مهدی طاهری، مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری، عصر سه شنبه در همایش «عصر میدان داری جوانان در گام دوم» ویژه فعالان فرهنگی این استان، با تبریک اعیاد مبارک قربان و غدیر، خاطرنشان کرد: سازمان تبلیغات اسلامی در دور جدید مدیریت پایگاه بچه‌های انقلاب و فعالان فرهنگی خواهد بود.

وی با تأکید بر اینکه وارد کردن جوانان مؤمن انقلابی در میدان عمل لبیک به فرمان رهبری است، تصریح کرد: سازمان تبلیغات اسلامی جبهه است و جوانان مؤمن انقلابی باانگیزه در ؤدس آن قرار خواهند گرفت.

حجت الاسلام طاهری با بیان اینکه مبنای حرکت فرهنگی باید مکتب امام راحل باشد، گفت: امروز در شرایط تقابل اسلام ناب با اسلام سکولار قرار داریم و به یقین نقش آفرینی در این عرصه کار آسانی نیست.

وی با تأکید بر اینکه شیوه دین مداری باید در همه مراکز فرهنگی جامعه خود را نشان دهد، ابراز کرد: با همه توان آماده حرکت در این مسیر هستیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری، تحول در شیوه عملکرد را لازمه پیشرفت دانست و ادامه داد: باید جبهه انقلاب فرهنگی سکان امور را به دست بگیرد و این از ضرورت‌ها است.

وی داشتن خلوص نیت و عمق فکر را لازمه موفقیت در این مسیر بیان کرد و افزود: اگر هر جریان انقلابی با خلوص نیت کار کند و عمق فکر داشته باشد، به یقین تأثرگذار خواهد بود

حجت الاسلام طاهری با تأکید بر اینکه ساختار‌ها نباید به گونه‌ای باشد که سرعت جوانان انقلابی را کم کند، خاطرنشان کرد: متأسفانه برخی از ساختار‌ها ماهیت کار فرهنگی ندارد؛ باید این ساختار‌ها تغییر پیدا کند تا کار‌ها بهتر پیش برود./۹۴۵۷/ت310/ب1
سجاد محمدی فارسانی
ارسال نظرات