۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۴
کد خبر: ۶۱۶۶۹۱
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم:

نقشه‌های عبری و پول‌های عربی خللی در اراده ملت ایران ایجاد نمی کند

نقشه‌های عبری و پول‌های عربی خللی در اراده ملت ایران ایجاد نمی کند
هاشمی بر مقاومت زنان و مردان ایرانی به عنوان عامل پیروزی در هشت سال دفاع مقدس تاکید کرد و گفت: نقشه های عبری و پول های عربی نتوانسته خللی در اراده ملت ایران ایجاد کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا ، سردار سید جواد هاشمی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم، صبح امروز در دیدار اصحاب رسانه با تبریک دهه ولایت، ملت ایران را ملتی سرافراز در طول تاریخ دانست و گفت: ایرانیان همواره دوستدار خداوند متعال و از دانشمندان و دینداران عصر خویش بوده اند.

سردار هاشمی با اشاره به اینکه رزمندگان ایرانی همانند رزمندگان صدر اسلام تا پای جان فداکاری کرده اند، عنوان کرد: موفقیت های امروز کشور مرهون فداکاری های آزادگان است.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم با بیان اینکه ایران عزیز، هرگز محور شرارت نبوده است، اظهار داشت: در طول صد سال اخیر هر گاه آمریکا و انگلیس اراده کردند که پا بر روی سرزمین مقدس ایران بگذارند، ناکام مانده اند.

وی افزود: الطاف الهی و رهبری امام امت باعث شد تا جوانان در عرصه جهاد حضور یابند و مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی بکوبند.

سردار هاشمی، به کودتاهای شکست خورده آمریکا و انگلیس اشاره کرد و ابراز داشت: انقلاب اسلامی، سایه سنگین عناصر منفور و کثیف طاغوت را از سر کشور کوتاه کرد و پس از سال ها تاریکی یک بار دیگر چلچراغ ناب اسلام محمدی را تابناک کرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم بر مقاومت زنان و مردان ایرانی به عنوان عامل پیروزی در هشت سال دفاع مقدس تاکید کرد و افزود: نقشه های عبری و پول های عربی نتوانسته خللی در اراده ملت ایران ایجاد کند.

وی سالروز ورود آزادگان به ایران را نمایش اتحاد ملی در استقبال فرزندان امام راحل دانست و اظهار داشت: آزادگان سفیران سرافراز نظام اسلامی هستند که پیام انقلاب اسلامی را به دنیا انتقال می دهند.

سردار هاشمی به برگزاری برنامه های گرامیداشت 591 آزاده استان قم اشاره کرد و گفت: دیدار با مراجع تقلید، سخنرانی آیت الله سعیدی امام جمعه قم، حضور آزادگان در نماز جمعه، غباررویی از مزار 12 شهید آزاده، خاطره گویی و دیدار با خانواده آزادگان از جمله برنامه های بنیاد شهید و امور ایثارگران برای گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به کشور، خواهد بود.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم در پایان از برگزاری برنامه ورود نمادین آزادگان به کشور خبر داد و گفت: امروز خانواده بزرگ آزادگان در استان قم متشکل از آزادگان و همسر و فرزندان آن ها بیش از 2500 نفر است که 33 نفر از آزدگان عضو جامعه نخبگانی کشور هستند./1350/پ202/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 3
ارسال نظرات