۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۶
کد خبر: ۶۱۶۷۰۵
حجت الاسلام سپهر مطرح کرد؛

نجات مبلغان غدیر از خطر انحراف و مخالفان ولایت

نجات مبلغان غدیر از خطر انحراف و مخالفان ولایت
حجت الاسلام سپهر با بیان اینکه انقلاب اسلامی شمه‌ای از اسلام علوی است، گفت: خداوند وعده داده که هر کسی مبلغ غدیر باشد را از خطر انحراف و مخالفان ولایت نجات می‌دهد.
حجت الاسلام سیدلطف الله سپهر، مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اینکه جهان شیعه به واسطه ارادت و پیروی از امیرمؤمنان، معارف بر حق را از رسول اکرم (ص) و قرآن اخذ کرده است، عنوان داشت: شیعه بدون تحریف معارف در مسیر قرآن، اهل بیت، رسول اکرم و اسلام حرکت می‌کند و برای شیعیان همین بس که مقاومت و جهاد در برابر کفار، مستکبران و مستبدان و عبادت برای سیر و سلوک الهی قرار داده شده است.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان با بیان اینکه داعش، طالبان، وهابیت، سلفیت و القاعده منحرفان از اسلام اصیل هستند، افزود: این گروه‌های منحرف ضربات سهمگینی به اسلام، رسول خدا (ص) و مسلمانان وارد کردند؛ از سوی دیگر رفتار چنین گروه‌های منحرفی سبب شناخت بر حق بودن علی (ع) و پیروان آن حضرت شد.

این مقام مسؤول ادامه داد: اسلام جامع و بر حق، بدون انحراف، عدالت گر، مهرورز، پیشرفت، انسان دوستی، فقیرنوازی، اخلاق مداری را در اسلام علوی می‌توان مشاهده کرد نه اسلام انحرافی که در برخی رفتار‌های عبادی دچار افراط شده و یا غلو در برخی اخلاقیات همچون داعش و سلفی گری نمود پیدا کرده است.

حجت الاسلام سپهر افزود: انقلاب اسلامی که شمه‌ای از اسلام علوی است، امروز در جهان محور مقاومت بوده و رهبر آن پیشوای اسلام ناب محمدی شناخته می‌شود.

وی بیان داشت: خداوند وعده داده که هر کس مبلغ غدیر باشد را از خطر انحراف و مخالفان ولایت نجات می‌دهد؛ از این رو مبلغان، علما، خطبای نماز جمعه و اصحاب قلم آستین همت برای نشر و تبلیغ معارف غدیر و امیرمؤمنان بالا بزنند./۹۴۵۶/ت310/ب1
گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید
تعداد بازدید : 4
حاتم شرفی
ارسال نظرات