۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۵
کد خبر: ۶۱۶۷۷۳
در دهه ولایت؛

ویزیت رایگان پزشکان و استقبال علما از مردم در خوزستان صورت می گیرد

ویزیت رایگان پزشکان و استقبال علما از مردم در خوزستان صورت می گیرد
دبیر بنیاد بین المللی غدیر در خوزستان گفت: ویزیت رایگان پزشکان و استقبال علما از مردم ویژه برنامه‌های ستاد غدیر استان در دهه ولایت است.
سید موسی بلادیان، دبیر بنیاد بین المللی غدیر در خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با تبریک فرا رسیدن عید سعید غدیر به برپایی ایستگاه‌های صلواتی، چراغانی خیابان‌ها در شهر و روستا به مناسبت دهه ولایت اشاره کرد و گفت: سال گذشته ۱۲۴ هز ار نفر در طرح ضیافت علوی اطعام داده شدند و پیش بینی‌های امسال ما بر دو برابری شدن اطعام شوندگان است؛ از سوی دیگر تهیه کتاب، بروشور و جزوات با محتوای غدیر و پخش در میان مساجد را مورد توجه قرار دادیم تا از این طریق گامی در راستای برگزاری پرشکوه عیدغدیر برداشته باشیم.

دبیر بنیاد بین المللی غدیر در خوزستان ادامه داد: دعوت از سخنرانان، قرائت زیارت امین الله در شب عید غدیر، بازسازی واقعه غدیر از سوی سپاه استان، برگزاری مسابقه کتابخوانی و نمایشگاه کتاب غدیر، جشنواره‌های شعری به زبان عربی و عیادت از بیماران به همراه تقدیم هدایای ناقابل دیگر برنامه‌های ستاد غدیر استان در دهه ولایت است.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه مراسم تجلیل از سادات روز جمعه (۲۵ مردادماه) پس از نماز مغرب و عشاء در مصلای شهرستان کارون برگزار می‌شود، گفت: در راستای هماهنگی‌های بیشتر، دو جلسه هم اندیشی یاوران غدیر استان خوزستان با حضور امام جمعه اهواز و با تأکید بر برگزاری باشکوه اعیاد غدیر برگزار شد؛ همچنین در نماز جمعه این هفته یک خطبه به عید غدیر اختصاص داده می‌شود.

بلادیان با تأکید بر اینکه در دهه ولایت باید خنده و شادی‌های مشروع و خداپسندانه گسترش یابد، افزود: در چنین روز‌هایی باید در شادی با اهل بیت (ع) شریک شد، از رؤسای ادارات خواستار آن شدیم تا مراسم تجلیل و تقدیر از کارمندان را در چنین دهه‌ای برگزار کنند و ازدواج‌ها آسان و بدون تشریفات اجرا شوند.

وی عنوان داشت: در روز عید غدیر درب خانه‌های علما به روی مردم باز خواهد بود، با برخی پزشکان صحبت کردیم تا در روز یکشنبه، مراجعه کنندگان را رایگان ویزیت کنند./۹۴۵۶/ت310/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 7
حاتم شرفی
ارسال نظرات