۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۵
کد خبر: ۶۱۶۸۳۸
در روز عید غدیر صورت می گیرد؛

اطعام ۱۴ هزار نفر در منطقه محروم ملاشیه اهواز

اطعام ۱۴ هزار نفر در منطقه محروم ملاشیه اهواز
حجت الاسلام سواری گفت: با توجه به اهمیت اطعام در روز عید غدیر ۱۴ هزار ساکن منطقه از سوی مسجد الرسول اطعام می‌شوند.
حجت الاسلام احمد سواری، مدیر مدرسه امام جواد (ع) ملاشیه اهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به در پیش بودن دهه ولایت عنوان داشت: بازسازی واقعه غدیر خم در جاده اصلی ملاشیه و سخنرانی دکتر تیجانی، در مسجد نور منطقه جزء برنامه‌های تدارک دیده شده برای دهه ولایت هستند.

 مدیر مدرسه امام جواد (ع) ملاشیه با اشاره به طرح ضیافت علوی اظهار داشت: با توجه به اهمیت اطعام در روز عید غدیر ۱۴ هزار ساکن منطقه از سوی مسجد الرسول اطعام داده می‌شوند.

حجت الاسلام سواری با بیان اینکه جشن‌ها و برنامه‌ها و ایستگاه‌های صلواتی در مساجد منطقه در حال برگزاری هستند، گفت: در روستا‌ها نیز از جمعه (۲۵ مردادماه) تا پنج شنبه هفته آینده برنامه‌های متنوع تبلیغی را با سخنرانی حجت الاسلام آل کثیر خواهیم داشت.

معاون تبلیغ مدرسه سفیران علی بن ابی طالب کوی علوی ادامه داد: این مدرسه نیز به مناسبت دهه ولایت، شب شعر علوی با مضمون عید غدیر را با حضور آیت الله موسوی جزایری برگزار کرد.

وی گفت: اجرای طرح اطعام و برنامه‌های مرتبط با دهه ولایت در ده مسجد کوی علوی جزء برنامه‌های مدرسه سفیران علی بن ابی طالب است./۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات