۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۱
کد خبر: ۶۱۷۱۳۰
حجت الاسلام یزدی:

مسؤولان با تلاش جهادی امانت انقلاب را حفظ کنند

مسؤولان با تلاش جهادی امانت انقلاب را حفظ کنند
معاون فرهنگی دادگستری قم با بیان اینکه نظام اسلامی با خون هزاران شهید به دست ما رسیده است، گفت: مدیران باید به گونه ای تلاش کنند که این امانت الهی به خوبی حفظ شود.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام مجید یزدی رییس دفتر رییس قوه قضاییه در قم و معاون فرهنگی دادگستری استان قم در مراسم تکریم و معارفه رییس کل دادگستری استان قم که پیش از ظهر امروز در مرکز آموزش قوه قضاییه برگزار شد، ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات حجت الاسلام خلیلی در سمت ریاست دادگستری استان قم گفت: ایشان در طول 14 سال فعالیت های خود توانست هماهنگی خوبی میان دستگاه های مختلف ایجاد کند.

وی همچنین سوابق و فعالیت های حجت الاسلام مظفری را نیز مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: ایشان نیز مدیریت بسیار خوبی را در استان خراسان رضوی داشتند و از اساتید  برجسته حقوق به شمار می روند.

حجت الاسلام یزدی با اشاره به نامه 45 نهج البلاغه تأکید کرد: امیرمؤمنان(ع) در این خطبه می فرمایند «شما نمی توانید همانند من باشید و همین که مرا یاری کنید کافی است»، بنابراین ما باید علی یاور باشیم و بدانیم تقوا پیشگی و رعایت ورع، سخت کوشی، عفیف بودن و محکم کاری چهار ویژگی است که با آن می توان علی یاور شد.

معاون فرهنگی دادگستری استان قم با بیان اینکه انسان باید همه توان خود را برای مسؤولیت هایی که بر عهده دارد به کار گیرد، گفت: ما در زمینه مسؤولیت های خود نباید کوتاهی کنیم، زیرا در درگاه خداوند متعال مورد بازپرسی قرار خواهیم گرفت.

وی با اشاره به اینکه بر اساس آرمان ها و اهداف امام راحل ما باید مسؤولیت پذیر باشیم و بدانیم که خدمت به خلق کمتر از خدمت به حق نیست، گفت: امام(ره) به فرزند خودشان توصیه کردند که «مسؤولیت را بپذیر و از زیر بار آن شانه خالی نکن»، بر این اساس ما نباید از زیر بار مسؤولیت ها و خدمت به خلق شانه خالی کرده و از مسؤولیت پذیری سر باز بزنیم.

حجت الاسلام یزدی خاطرنشان کرد: امروز شهدا نظاره گر هستند تا ببینند ما با امانت انقلاب اسلامی چگونه رفتار می کنیم؛ نظام اسلامی گنجی است که با خون هزاران شهید به دست ما رسیده است و مدیران باید به گونه ای تلاش کنند که این امانت الهی به خوبی حفظ کرده و آن را به دست با کفایت امام زمان(عج) برسانند.

وی ادامه داد: خداوند دو پیامبر خود را برای مرمت یک دیوار کج به یک شهر فرستاد، زیرا کنار آن دیوار کج امانتی وجود داشت که باید به دست صاحب اصلیش می رسید، بنابراین امروز مسؤولان نیز باید دیوارهای کج نظام را درست کنند تا انقلاب اسلامی به عنوان یک امانت عظیم الهی حفظ شده و به صاحب اصلیش تحویل داده شود./841/پ202/ق

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 2
حسین ثالث موید
ارسال نظرات