۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۶
کد خبر: ۶۱۷۳۰۹
نجفی خبر داد؛

پذیرش ۳۰ طلبه در مدرسه علمیه فاطمیه الیگودرز

پذیرش ۳۰ طلبه در مدرسه علمیه فاطمیه الیگودرز
مدیر مدرسه علمیه فاطمیه الیگودرز از پذیرش ۳۰ طلبه جدیدالورود در سال تحصیلی جدید خبر داد و گفت: هفتم شهریور ماه آزمون ورودی بین داوطلبان برگزار می‌شود.

ربابه نجفی، مدیر مدرسه علمیه فاطمیه الیگودرز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: این مدرسه از سال 83 تأسیس شده است و هر سال شاهد جذب طلبه های جدید الورود از بین علاقه مندان ورود به حوزه هستیم.

وی به تعداد طلاب فارغ التحصیل در مدرسه علمیه خواهران الیگودرز اشاره کرد و گفت: از سال 88 نخستین دوره فارغ التحصیلی را داشته ایم و طلبه های فارغ التحصیل در عرصه تبلیغ فعالیت دارند.

مدیر مدرسه علمیه فاطمیه الیگودرز یادآور شد: متأسفانه به دلیل مهاجرت طلاب فارغ التحصیل از شهرستان الیگودرز، هم اکنون تعداد کمی از این طلبه ها در الیگودرز ساکن هستند.

وی در ادامه به پذیرش طلبه های جدیدالورود اشاره کرد و افزود: امسال 30 نفر جذب مدرسه علمیه خواهران الیگودرز خواهد شد.

نجفی خاطرنشان کرد: طلابی که به مناسبت سال تحصیلی جدید جذب می شوند به صورت حضوری و خوابگاهی پذیرش خواهند شد.

وی به بیان مراحل پذیرش طلبه ها پرداخت و اظهار داشت: علاقه مندان ورود به حوزه علمیه خواهران می توانند تا پنج شهریور نسبت به نام نویسی و گزینش برای ورود به حوزه اقدام کنند.

مدیر مدرسه علمیه فاطمیه الیگودرز در پایان تصریح کرد: هفت شهریور آزمون ورودی بین داوطلبان ورود به حوزه برگزار خواهد شد و پس از اعلام نتایج مراحل گزینش و مصاحبه ورودی برگزار می شود./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات