۲۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۳
کد خبر: ۶۱۷۳۹۲
در میدان امام حسین صورت گرفت؛

طبخ و توزیع ۱۰ هزار پرس غذا به مناسبت عید سعید غدیرخم

طبخ و توزیع ۱۰ هزار پرس غذا به مناسبت عید سعید غدیرخم
۱۰ هزار پرس غذا در عرصه میدان امام حسین (ع) با ۵۰ دیگ و اجاق در مساحتی قریب به ۵۰۰ مترمربع طبخ و بین شرکت کنندگان جشن غدیر توزیع شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، 10 هزار پرس غذا در عرصه میدان امام حسین(ع) با 50 دیگ و اجاق در مساحتی قریب به 500 مترمربع طبخ و بین شرکت کنندگان جشن غدیر توزیع شد.

براساس این گزارش، حجت الاسلام والمسلمین پناهیان به عنوان سخنران این مراسم به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت: امیرمومنان علی(ع) حاکمی بسیار متواضع و کریم بودند.

وی با اشاره به اینکه در جامعه اسلامی حاکم باید متواضع و کریم باشد، ادامه داد: امیرمومنان علی(ع) اگر بنا نبود حکومت کند به طور قطع کسی با ایشان دشمنی نمی کرد.

حجت الاسلام والمسلمین پناهیان با اشاره به اینکه غدیر جشن سیاست است، ابراز کرد: خداوند در این روز امام علی(ع) را رییس حکومت قرار داد و این افتخار شیعیان در جامعه اسلامی است.

استاد حوزه علمیه با بیان اینکه آیین غدیر باید در مرکز هر شهر اجرا شود، اظهار داشت: ماجرای عظیم غدیر خم باید در جامعه احیا شود تا مردم به دلیل غربت امام علی(ع) در آن دوران آشنا شوند.

وی با اشاره به اینکه امام علی(ع) در دوران حکومت خویش خدمات بسیاری انجام دادند، عنوان کرد: با همه این خدمات حضرت بسیار غریب بودند چرا که مردم آن دوران بزرگ ترین خیانت را در حق امام انجام دادند.

حجت الاسلام والمسلمین پناهیان یکی از مهمترین دلایل غربت امام علی(ع) را شیوه مدیریتی و حکمرانی ایشان بیان کرد و گفت: مردم به سبب عدم بصیرت سیاسی نمی توانستند شیوه حکومت امام علی(ع) را درک کنند از این رو حضرت را تنها گذاشتند./813/پ210/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 6
فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۱
اول غذا
بعدا سخنرانی
احسنت
0
0