۰۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۶
کد خبر: ۶۱۷۵۹۶

مراسم جشن ولادت امام موسی بن جعفر در حرم رضوی برگزار شد

مراسم جشن ولادت امام موسی بن جعفر در حرم رضوی برگزار شد
همزمان با میلاد امام موسی بن جعفر(ع) حرم مطهر رضوی غرق در نور و سور شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، جشن میلاد امام موسی بن جعفر(ع) با حضور با شکوه مشتاقان به اهل بیت(ع) در حرم مطهر رضوی برگزار شد.

حجت الاسلام صابری، سخنران حرم مطهر رضوی در این مراسم معنوی، اعتقاد به ولایت و پیرو ولایت بودن را از سیره امام موسی بن جعفر(ع) بیان کرد و گفت: ما باید با پیروی از این حضرت معتقد به امامت و ولایت بوده و آن را تبلیغ کنیم.

وی به وظایف شیعیان در برابر غدیر و امیرالمومنین(ع) اشاره و بیان داشت: معرفت به غدیر و پیام غدیر، تبلیغ وسیع غدیر، تبلیغ مرام حضرت علی(ع)، تعظیم غدیر و دفاع از غدیر از وظایف ما در برابر غدیر است.

حجت الاسلام صابری افزود: ما باید همان گونه که اربعین را تعظیم می کنیم در غدیر نیز باید چنین کنیم، باید همه زندگی ما مولا علی باشد و در همه مناسبات خود این حضرت را الگوی خود قرار دهیم اما پول و جلوه های زندگی ملاک ما شده است.

کارشناس مذهبی با اشاره به شرایط سخت و تحریم ها بر امام کاظم(ع)، گفت: با وجود این که این حضرت در تحریم شدید وجود داشت اما همه ایشان را کریم اهل بیت می گفتند.

گفتنی است، اجرای تواشیح و مداحی و شعر خوانی در مدح اهل بیت توسط مداحان اهل بیت از جمله برنامه های این مراسم سراسر نور و معنویت بود./864/پ202/ب1

امیر خاکراه
ارسال نظرات