۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۷
کد خبر: ۶۱۷۷۵۲
رئیس موسسه تحقیقاتی حضرت ولی عصر:

طلاب تبلیغ در فضای مجازی را فراموش نکنند

طلاب تبلیغ در فضای مجازی را فراموش نکنند
رئیس موسسه تحقیقاتی حضرت ولی عصر(عج) گفت: روحانیان و طلاب تنها به منبر، روایت و شعر خواندن اکتفا نکنند و باید در فضای مجازی هم حضور مستمر و موثری داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، آیت الله سید محمد حسینی قزوینی، رئیس موسسه تحقیقاتی حضرت ولی عصر(عج) شب گذشته در جمع طلاب و روحانیان حوزه علمیه سفیران هدایت بیرجند اظهار داشت: تربیت نیروهای مقتدر برای پاسخگویی به هجمه‌ها و شبهات یکی از دغدغه‌های ائمه اطهار(ع) بوده است.

وی با بیان اینکه امام صادق(ع) علمای شیعه را به مرزداران و مرزبانان تعبیر کرده است، گفت: علمای شیعه باید مراقب نفوذ شیاطین به حوزه اعتقادی جوانان و شیعیان باشند.

رئیس موسسه تحقیقاتی حضرت ولی عصر(عج) افزود: امام صادق(ع) در رشته‌های مختلف نیرویی مقتدر تربیت کرده و در هر جایی از آن‌ها استفاده می‌کند و این نیروها توانایی پاسخگویی به هر رشته‌ای دارند.

آیت الله حسینی قزوینی تصریح کرد: یاران امام صادق(ع) هر کدام می‌توانستند در مناظرات شرکت کرده و پاسخ به شبهات بدهند و امام صادق(ع) به یاران خود برگ افتخاری می‌دهد.

وی با بیان اینکه باید کارهای ما به گونه‌ای باشد که امام زمان(عج) اعلام رضایت کنند، ادامه داد: یکی از وظایف مسلمانان نیز نشر فرهنگ اهل بیت(ع) و به دست آوردن رضایت امام زمان(عج) است.

رئیس موسسه تحقیقاتی حضرت ولی عصر(عج) خاطرنشان کرد: امروز هجمه‌های زیادی در فضای مجازی وجود دارد و بیش از 300 شبکه ماهواره‌ای وهابیت در خاورمیانه 24 ساعته علیه شیعیان فعالیت می‌کند.

آیت الله حسینی قزوینی اظهار کرد: متاسفانه حضور روحانیان در فضای مجازی برای پاسخگویی به شبهات کمرنگ است و طلاب و روحانیان رسالت و وظیفه دارند که در فضای مجازی پیش قدم باشند.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری از فضای مجازی به عنوان قتلگاه نام می‎برند، گفت: روحانیان در فضای مجازی باید به شبهاتی که فرق انحرافی ایجاد می‌کنند جواب دهند.

رئیس موسسه تحقیقاتی حضرت ولی عصر(عج) افزود: روحانیان و طلاب تنها به منبر، روایت و شعر خواندن اکتفا نکنند و باید در فضای مجازی هم حضور مستمر و موثری داشته باشند./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات