۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۰
کد خبر: ۶۱۷۷۵۳
حجت الاسلام شرفی نیا:

پایگاه های بسیج مساجد بازوان ائمه جماعات هستند

پایگاه های بسیج مساجد بازوان ائمه جماعات هستند
مسؤول بسیج مساجد و محلات قم گفت: مساجد تنها جای نماز خواندن نیست، بلکه باید در آن کارهای معرفتی، فرهنگی و سیاسی انجام شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام مجید شرفی نیا مسؤول بسیج مساجد و محلات استان قم عصر امروز در همایش ائمه جماعات مساجد استان قم که در سالن همایش های مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) برگزار شد، با اشاره به روز جهانی مسجد گفت: امروز سالروز به آتش کشیدن مسجد الاقصی به دست رژیم منحوس صهیونیستی است و ما باید در این روز جایگاه مساجد را برای جامعه تبیین کنیم.

وی به نقش مساجد در گام دوم انقلاب اشاره و اظهار کرد: تعلیم و تربیت سپاه استان قم با همکاری بسیج مساجد و محلات در نظر دارد تا با هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی در مساجد زمینه آن را فراهم کنیم تا ائمه جماعات بتوانند نسبت به جایگاه حقیقی خود آگاهی پیدا کنند.

حجت الاسلام شرفی نیا پایگاه های بسیج در مساجد را بازوان ائمه جماعات تلقی کرد و عنوان کرد: درصدد آن هستیم با هم افزایی میان بسیج و مساجد، آن مسجدی که در تراز انقلاب بوده و بر اساس منویات رهبر معظم انقلاب است را احیا کنیم.

مسؤول بسیج مساجد و محلات استان قم خاطرنشان کرد: طبق مطالبات رهبر معظم انقلاب، مساجد تنها جای نماز خواندن نیست، بلکه باید در آن کارهای معرفتی، فرهنگی و سیاسی انجام شود.

وی تأکید کرد: همه ما در بسیج مساجد و محلات درصدد آن هستیم که جایگاه اصیل و محوری مساجد را احیا کنیم.

حجت الاسلام شرفی نیا در پایان ضمن تجلیل از مقام شامخ آیت الله مصباح یزدی به سخنان رهبر معظم انقلاب درباره این عالم فقیه اشاره و بیان کرد: طبق فرموده رهبری، علامه مصباح خلأهای موجود پس از فقدان شهید مطهری ها و علامه طباطبایی ها را جبران کرده اند./841/پ202/ب1

حسین ثالث موید
ارسال نظرات