۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۲
کد خبر: ۶۱۷۷۶۰
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مهمترین نیاز امروز کشور است

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مهمترین نیاز امروز کشور است
امام جمعه شهرکرد، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را نیاز امروز کشور بیان کرد و گفت: ملت ایران قدر دفاع مقدس را دانستند و به لطف الهی امروز در جهان سربلند هستند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، شامگاه شنبه ۲ شهریورماه، در دیدار رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور که به میزبانی دفتر امام جمعه شهرکرد صورت گرفت، حضور مستمر سردار کارگر در استان را نشان دهنده حس مسؤولیت و دغدغه مندی مجموعه بنیاد حفظ آثار دانست و اظهار کرد: اگر انسان مؤمن واقعی باشد، محکم و با قوت پیگیر امور است که به لطف الهی این روحیه در مجموعه بنیاد حفظ آثار به خوبی زنده است.

وی با اشاره به آغاز هفته دولت و ضرورت بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر خاطرنشان کرد: اثرگذاری وجه مشترک همه شهدا بود که این ویژگی در شهیدان رجایی و باهنر کاملا ملموس و مشهود است.

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه نقش شهیدان رجایی و باهنر در خنثی کردن بسیاری از توطئه‌ها غیرقابل انکار است، ادامه داد: شهیدان رجایی و باهنر در عرصه انقلاب بسیار جهت دهنده بودند تا جایی که توانستند به افکار عمومی روشنایی ببخشند.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با اشاره به اینکه تکمیل باغ موزه دفاع مقدس این استان از مهمترین اولویت‌ها است، گفت: در این راستا باید همه دستگاه‌ها وارد میدان عمل شوند چراکه نقش مهمی در ترویج فرهنگ شهادت و ایثار در جامعه خواهد داشت.

وی با اشاره به نامه‌ای که در این زمینه و برای جذب اعتبار و کمک به دفتر رهبر معظم انقلاب فرستاده است، اظهار کرد: امیدوارم در این زمینه کمک خیران راهگشا باشد.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با تأکید بر اینکه کار برای شهدا بسیار قداست دارد، خاطرنشان کرد: باید بکوشیم جوانان را به هر میزان که می‌توانیم سر سفره شهدا بنشانیم و این از ضرورت‌ها است.

وی با بیان اینکه باب ایثار و شهادت به روی هر امتی گشوده شود، آن ملت سرافراز و موفق خواهند بود، ابراز کرد: ملت ایران به خوبی قدر دفاع مقدس را دانستند و به لطف الهی امروز در جهان سربلند هستند و این به برکت مقاومت جانانه‌ای است که در دوران دفاع مقدس داشتند.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را مهمترین نیاز امروز کشور بیان کرد و افزود: به لطف الهی امروز جوانان به خوبی در عرصه‌های جهادی وارد میدان عمل شده اند و این به خاطر همین باب ایثار و شهادتی است که در کشور گشوده شده و باید قدر آن را بدانیم./۹۴۵۷/پ310/ب1
سجاد محمدی فارسانی
ارسال نظرات