۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۰
کد خبر: ۶۱۷۷۷۹

چند خبر کوتاه از خراسان شمالی

چند خبر کوتاه از خراسان شمالی
نمایشگاه خوشنویسی در گرمه، پیشرفت ۷۵ درصدی کانون فرهنگی و هنری جاجرم و اعزام بانوان فاروجی به حرم رضوی عناوین برخی از اخبار فرهنگی خراسان شمالی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، نظریف رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فاروج گفت: نمایشگاه خوشنویسی به مناسبت فرارسیدن هفته دولت، از آثار 6 نفر از خوشنویسان این شهرستان گشایش یافت و تا یک هفته برای بازدید عموم دایر است.

اعزام بانوان فاروجی به حرم رضوی

علی اکبر نیازی رابط نمایندگی آستان قدس رضوی در فاروج گفت: 45 نفر از بانوان فاروجی همزمان با ایام پربرکت دهه امامت و ولایت، در قالب طرح مهر درخشان رضوی به حرم امام رضا(ع) اعزام شدند.

تضعیف دولت در شرایط کنونی حرام شرعی است

امام جمعه تیتکانلو در دیدار فرماندار و جمعی از دولتمردان این شهرستان گفت: باید همه دست به دست هم بدهیم و در بازه زمانی باقی مانده تا پایان فعالیت کاری دولت، یاریگر دولتمردان باشیم.

به گفته حجت الاسلام حسن زاده باید برنامه ها و فعالیت ها به گونه ای باشد که دشمن سوء استفاده نکند. وی اظهارکرد: اگر قادر به رفع مشکلات مردم نیستیم لااقل با برخورد خوب و روی گشاده یاریگر آن ها و هوای آن ها را داشته باشیم.

وی گفت: انتقاد کردن و تضعیف دولت در شرایط کنونی جامعه حرام شرعی است.

سرپرست فرمانداری فاروج نیز در این دیدار با اشاره به لزوم اطلاع رسانی دستاوردهای نظام توسط دولتمردان به مردم گفت: در شهرستان با وجود تمام محدودیت ها، فضای رفاقت، همدلی و همکاری خوبی در بین مدیران دستگاه های اجرایی وجود دارد.

به گفته مسعود صادق تیتکانلو، مردم باید همراه و همگام با دولتمردان و همه با هم جهشی به سمت توسعه داشته باشند.

پیشرفت 75 درصدی کانون فرهنگی و هنری جاجرم

مرکز کانون فرهنگی و هنری جاجرم که عملیات اجرایی آن سال 88 آغاز شد، با گذشت 10 سال، 75 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که برای تکمیل نیازمند اعتبار است.

به گفته فلاح مدیرکل نوسازی مدارس خراسان شمالی، برای تکمیل پروژه مرکز کانون فرهنگی و هنری جاجرم به ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار نیاز است که امسال تامین اعتبار و عملیات اجرایی را آغاز خواهیم کرد.

فلاح افزود: هنوز تاییدیه اعتبار مصوب شده در کمیته برنامه ریزی شهرستان به ما اعلام نشده است و در صورت تخصیص اعتبار عملیات اجرایی آغاز خواهد شد./9314/ت303/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات