۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۸
کد خبر: ۶۱۷۷۸۱

چند خبر کوتاه از خراسان جنوبی

چند خبر کوتاه از خراسان جنوبی
خدمت رسانی پنج موکب قاینات برای اربعین، چهره مردم؛ نشانگر عملکرد دولت ها و تأکید بر پرهیز از جلسه های کم اثر عناوین برخی از اخبار فرهنگی خراسان جنوبی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی امسال پنج موکب از قاینات در کربلای معلا و کاظمین به زائران اربعین حسینی خدمات ارائه خواهند داد.

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات قاینات در جلسه ستاد اربعین شهرستان گفت: سه موکب کار پذیرایی و اسکان و دو موکب پخت نان را بر عهده خواهند داشت.

به گفته غلامی، روزانه 20 هزار قرص نان، اسکان و تغذیه شش هزار نفر و میان وعده 60 هزار زائر انجام خواهد شد و توسط 20 دستگاه تریلی و کامیون؛ کمک ها و  نذورات مردمی به عراق انتقال می یابد.

چهره مردم نشانگر عملکرد دولت ها است

نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی روز گذشته در دیدار فرماندار و اعضای شورای اداری بیرجند ضمن توصیه به این که تلاش کنید مدیریت شما به گونه ای باشد تا در برابر مردم روسفید باشید، گفت: شهید رجایی، جان خود را بر سر خدمت رسانی گذاشت.

به گفته حجت الاسلام والمسلمین عبادی، از چهره‌ مردم می‌توان به عملکرد دولت‌ ها در 40 سال بعد از انقلاب پی برد، اگر امور به درستی مدیریت شده باشد چهره‌ های مردم شاد و خوشحال است و اگر مردم دچار سر درگمی، گرفتاری و ناراحتی باشند متوجه می ‌شویم مدیریت درست نبوده است.

ضرورت پرهیز از جلسه های کم اثر

فرماندار، امام جمعه و مسئولان دستگاه های اجرایی فردوس در اولین روز از هفته دولت؛ با حضور در گلزار شهدای بهشت اکبر با شهدا میثاقی دوباره بستند و پس از حضور در این مراسم، برای تشکیل جلسه شورای اداری راهی سالن اجتماعات فرمانداری شدند.

حجت الاسلام بابایی امام جمعه فردوس در این نشست خطاب به مسئولان دستگاه ها گفت: همان طور که عملکرد مسئولان قبلی را رصد و ارزیابی می کنید، دیگران هم در کار شما نظر خواهند داد بنابراین لباس خدمت بپوشید و هر چه می توانید به مردم خدمت کنید.

سینمای قاین برای کودکان

فیلم های سی و دومین جشنواره کودک و نوجوان، طی مراسمی با حضور فرماندار، جمعی از مسئولان اجرایی و هنردوستان شهرستان اکران شد.

میرزنگویی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قاینات در این مراسم، ایجاد فضای نشاط و شادابی برای کودکان را از اهداف برگزاری این اکران برشمرد و گفت: این اکران افزون بر مراکز استان ها در کشور، فقط در قاین همزمان اکران خواهد شد./9314/ت303/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات