۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۳
کد خبر: ۶۱۷۸۰۰
امام جمعه پلدختر:

۴۰۰ خانواده در پلدختر نیازمند وسایل منزل هستند

۴۰۰ خانواده در پلدختر نیازمند وسایل منزل هستند
امام جمعه پلدختر با اشاره به امدادرسانی به مردم سیل زده، گفت: با وجود توزیع وسایل مورد نیاز سیل زدگان از سوی بنیاد برکت، حدود ۴۰۰ خانوار دیگر نیازمند این وسایل هستند.

به گزرش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سیدمحسن موسوی، امام جمعه پلدختر، ظهر امروز در جمع خبرنگاران به تبیین فعالیت گروه های جهادی در شهرستان پلدختر و کمک به سیل زدگان پرداخت.

وی با اشاره به دیدار جمعی از گروه های جهادی با رهبر معظم انقلاب افزود: گروه های جهادی در شهر پلدختر مصداق بارز دارند و امید است میزبان خوبی برای گروه های جهادی باشیم.

بازسازی 100 منزل در پلدختر از سوی بسیج اصناف

حجت الاسلام موسوی خاطرنشان کرد: از طرف بسیج اصناف قریب 100 منزل در پلدختر بازسازی شده است و قرارگاه شهید ربانی پور با جان و دل برای پلدختر کار می کنند.

وی یادآور شد: طلاب و دانشجویان از شهرهای مختلف در شهرستان سیل زده پلدختر در قالب گروه های جهادی در حال فعالیت هستند و در روزهای نخست پس از وقوع سیل نیز شاهد حضور و نقش آفرینی گروه های جهادی در خدمت به سیل زدگان بودیم.

امام جمعه پلدختر به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در رابطه با گروه های جهادی اشاره کرد و گفت: کار گروه های جهادی ارزشمند است.

وی یادآور شد: رهبر معظم انقلاب فرمودند«کار جهادی برخاسته از ایمان است و تلاش کنید به کارتان کیفیت ببخشید، ارتقای فکری و عملی جهادگران آنها را از خدمت رسانی ابتدایی غافل نکند تعمیر دیوار و بام خانه پیرزن روستایی به شما و کارتان برکت می بخشد».

حجت الاسلام موسوی ادامه داد: رهبری خطاب به گروه های جهادی می فرمایند که با اخلاق نیکو عمل مؤمنانه، اجتناب از محرمات و تقید به مستحبات فضای پیرامون خود را آکنده از نور ایمان کنید.

وی با بیان اینکه هم اکنون حدود 70 حواله در دست مردم سیل زده کد دار شهرستان پلدختر وجود دارد، گفت: بنیاد برکت شبانه روز تلاش کرد این اقلام را به دست نیازمندان برساند در حالی که این مردم اقلام نگرفتند، انتظار داریم در اسرع وقت نسبت به تحویل دادن این تعداد حواله اقدامات لازم صورت گیرد.

حجت الاسلام موسوی خاطرنشان کرد: نزدیک به 400 نفر مستحق گرفتن این اقلام هستند و بین افرادی که مال خود را از دست داده اند، اصلی و فرعی وجود ندارد و باید به همه رسیدگی شود.

امام جمعه پلدختر اظهار داشت: اگر 450  تا 500 تک از وسایل منزل را در پلدختر توزیع نمایند پرونده توزیع اقلام بسته خواهد./9451/پ203/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات