۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۲
کد خبر: ۶۱۷۸۱۹

وقف یک باب منزل مسکونی برای راه اندازی سطح ۳ مدرسه سفیران بقیه الله

وقف یک باب منزل مسکونی برای راه اندازی سطح ۳ مدرسه سفیران بقیه الله
حجت الاسلام آذرافروز گفت: یک باب منزل مسکونی برای راه اندازی سطح ۳ مدرسه سفیران بقیه الله شمال خوزستان از سوی خانواده شهید ترابی، وقف شد.
حجت الاسلام حسن آذرافروز، مدیر مدرسه سفیران بقیه الله شمال خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از افتتاح ساختمان سطح ۳ خبر داد و گفت: در ادامه حضور آیت الله موسوی جزایری موقوفه سردار شهید نصرالله ترابی که از سوی پدرشان برای امور قرآنی وقف شده است، بهره برداری شد.

مدیر مدرسه سفیران بقیه الله شمال خوزستان با بیان اینکه در سطح ۳ سفیران، دروس قرآنی گذرانده می‌شود، عنوان داشت: در سطح ۳ سفیران مدرسه بنا بر انجام فعالیت‌های قرآنی در شهرستان است؛ متولی ساختمان با هماهنگی و همراهی اداره اوقاف و خانواده واقف، آن را در اختیار مدرسه قرار داد و عملا سطح ۳ تشکیل و راه اندازی شد.

حجت الاسلام آذرافروز با بیان اینکه مراسم تحویل منزل به مدرسه بقیه الله شمال خوزستان با حضور آیت الله موسوی جزایری صورت گرفت، افزود: یک باب منزل مسکونی ۳۵۰ متری با اتاق در اختیار مدرسه قرار گرفت و بنا داریم تا در چنین مجموعه‌ای فعالیت‌های قرآنی انجام بدهیم.

وی با بیان اینکه آیت الله موسوی جزایری در این مراسم از خانواده شهید ترابی و پدر بزرگوارشان تقدیر و تشکر کرد، ادامه داد: ارزش مادی منزل بسیار بالا است، اما خانواده شهید گسترش معارف و مفاهیم قرآنی که راه شهدا است، را ادامه دادند.

مدیر مدرسه سفیران بقیه الله شمال خوزستان با بیان اینکه مسؤولان شهرستان وعده تجهیز ساختمان را دادند، گفت: طلاب فارغ التحصیل ۲ ان شاءالله در این ساختمان جدید سطح ۳ را ادامه دهند و در عین حال با حضور در مناطق تبلیغی، مساجد، روستا‌ها و آموزش و پرورش خدمتگزار مردم باشند. /۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات