۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۳
کد خبر: ۶۱۷۸۲۴
مدیر حوزه علمیه کاشان:

سند ۲۰۳۰ در کشور بدون نام و نشان در حال اجرا است + فیلم

سند ۲۰۳۰ در کشور بدون نام و نشان در حال اجرا است + فیلم
حجت الاسلام فرجی گفت: سند ۲۰۳۰ در برخی مناطق کشور بدون اینکه نام و نشانی از این سند برده شود عملا در حال اجرا است و این خطر بزرگی است که کشور را تهدید می‌کند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام منصور فرجی پیش از ظهر امروز درآیین افتتاح نخستین مهد و پیش دبستانی‌های مهدوی کاشان، گفت: تأسیس چنین مهد‌ها و پیش دبستانی‌ها هرچند دیر، اما آغاز فعالیت آن‌ها قابل تقدیر است.

وی با اشاره به وجود چهار خانواده متعالی و متعادل و متزلزل و متلاشی در جامعه، گفت: دشمن برای متلاشی کردن خانواده ایرانی تلاش می‌کند و اگر امروز شاهد افزایش آمار طلاق در جامعه هستیم برای این است که آماربالای خانواده متزلزل و خانواده متلاشی بالا است.

مدیر حوزه علمیه کاشان همچنین به تفکیک آموزش و پرورش از یکدیگر در کشور اشاره کرد و گفت: دشمن به دنبال این است که آموزش باشد، اما پرورش نباشد.

وی سند ۲۰۳۰ را دغدغه رهبری دانست و اظهار داشت: سند ۲۰۳۰ متاسفانه در برخی از مناطق کشور بدون اینکه نامی از اجرای این سند برده شود عملا در حال اجرا است و این خطر بزرگی است که کشور را تهدید می‌کند.

حجت الاسلام فرجی الگوبرداری غربی در جامعه ایرانی را تأسف بار خواند و گفت: امروز نوجوانان و جوانان نام و بیوگرافی بازیکنان تیم‌های خارجی را می‌دانند، اما هیچ اطلاعاتی از علامه فیض کاشانی و یا ملا فتح الله و بابا افضل کاشانی ندارند.

مدیر حوزه علمیه کاشان در ادامه از شهدا به عنوان بهترین الگو برای نوجوانان و جوانان نام برد و افزود: شهدای هسته‌ای الگوی جوان دانشگاهی است، اما الگو‌های ما را می‌گیرند و به جای آن الگو‌های غربی را به ما معرفی می‌کنند.

حجت الاسلام فرجی فرهنگ سازی دینی را نیارمند زیرساخت‌هایی مانند مهد و پیش دبستانی‌های شکوفه‌های امید دانست و عنوان کرد: این مجموعه‌ها در کشور و کاشان می‌تواند دارای خیرات و برکات زیادی باشند و به عنوان یک الگوی آموزشی در شهرستان کاشان مطرح باشد./۱۳۰۷/پ310/ب1
تعداد بازدید : 4
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات