۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۳
کد خبر: ۶۱۷۸۵۱
با حضور اساتید بسیجی حوزه های علمیه؛

همایش بسیج اساتید حوزه های علمیه در مشهد در حال برگزاری است

همایش بسیج اساتید حوزه های علمیه در مشهد در حال برگزاری است
همایش بسیج اساتید حوزه علمیه با حضور منتخبین اساتید حوزه های علمیه مشهد، تهران، قم و اصفهان در مشهد در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، همایش بسیج اساتید حوزه علمیه با حضور اساتید حوزه علمیه مشهد، تهران، قم و اصفهان در مجتمع امامت در حال برگزاری است.

بنا براین گزارش همایش بسیج اساتید حوزه‌های علمیه از جمعه اول شهریور به مدت ۴ روز با شعار "نقش استادان بسیجی در پیش برندگی انقلاب اسلامی" در مجتمع امامت مشهد در حال برگزاری است.

در این همایش چهار کمیسیون تخصصی با عناوین نقش و کارکرد استاد بسیجی نسبت به حوزه‌های علمیه، نقش و کارکرد استاد بسیجی نسبت به جامعه و مردم، نقش و کارکرد استاد بسیجی نسبت به نهاد‌های حکومتی و رسالت و وظایف استاد بسیجی نسبت به رهبری برگزار می شود و در مدت برگزاری همایش شخصیت‌های برجسته کشوری و لشکری به سخنرانی پرداختند.

این گزارش می افزاید، در سومین روز از برگزاری این همایش حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی به بصیرت افزایی در جامعه اسلامی و ایجاد تمدن نوین اسلامی براساس بیانیه گام دوم اشاره کرد همچنین حجت الاسلام والمسلمین مصباح عاملی، به تبیین جریان های انحرافی و رسالت های حوزه علمیه پرداخت.

همچنین سردار غلامرضا سلیمانی، فرمانده سازمان بسیج مستضعفین کشور در این مراسم به اعتلای فکری نیروهای بسیجی با توجه به فرمایشات رهبری تأکید کرد و نیز حجت الاسلام نبوی، رییس بسیج اساتید حوزه علمیه قم به پشتیبانی فکری و ترویج تفکر دینی را از رسالت های حوزه علمیه بیان کرد.

گفتنی است، حجت الاسلام حیدر مصلحی، وزیر سابق اطلاعات نیز در این مراسم با اشاره به طرح های آمریکا برای نفوذ و ضربه به جمهوری اسلامی گفت: اساتید بسیجی باید راه های مقابله با این حربه های دشمن را برای مردم روشنگری کنند تا انقلاب به مسیر اصلی خود برسد./864/پ202/ب1

امیر خاکراه
ارسال نظرات