۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۷
کد خبر: ۶۱۸۰۰۸
معاون فرهنگی حرم مطهر حضرت معصومه:

جشنواره مردمی کرامت از جلوه های ایستادگی جامعه در مقابل استکبار است

جشنواره مردمی کرامت از جلوه های ایستادگی جامعه در مقابل استکبار است
حجت الاسلام احمدی به ارائه گزارشی اجمالی از جشنواره مردمی کرامت پرداخت و گفت: جشنواره مردمی کرامت از جلوه های ایستادگی جامعه در برابر تلاش های استکباری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام مهدی احمدی معاون فرهنگی حرم مطهر حضرت معصومه(س) در مراسم اختتامیه سومین جشنواره مردمی کرامت که عصر امروز در تالار شهید مطهری پژوهشکده علامه طباطبایی(ره) قم برگزار شد، به ارائه گزارشی از این جشنواره پرداخت و گفت: ایجاد هماهنگی و همکاری میان حرم مطهر حضرت معصومه(س) و کانون های فرهنگی هنری مساجد سبب شد تا سومین جشنواره مردمی کرامت مردمی تر از سال های گذشته برگزار شود.

وی ادامه داد: هر چه استکبار جهانی تلاش می کند تا با ترویج فساد جمهوری اسلامی را نابود کند، جوانان ما با استعانت از فرهنگ اهل بیت(ع) در برابر آن ایستادگی می کنند.

حجت الاسلام احمدی تأکید کرد: جشنواره مردمی کرامت یکی از جلوه های ایستادگی مردم کشور در برابر تلاش های استکبار جهانی برای نابودی نظام اسلامی است.

وی به مسأله «خادمین سفیران کریمه» اشاره و بیان کرد: سفیران کریمه با پرچم حرم مطهر حضرت معصومه(س) در میان مردم در شهرها و استان های کشور حضور یافته و معارف نورانی حضرت معصومه(س) را ترویج می کنند.

حجت الاسلام احمدی افزود: هر چه معارف اهل بیت(ع) در جامعه بیشتر ترویج شود، از اثر تلاش دشمن برای از بین بردن فرهنگ شیعی کاسته می شود.

رییس ستاد سومین جشنواره مردمی کرامت از برگزاری هزار و 293 برنامه در دهه کرامت در همه استان های کشور خبر داد و گفت: برگزاری 396 جشن «دختران آفتاب»، برگزاری 782 جشن برای دهه کرامت در مساجد 173 شهر در سراسر کشور از برنامه های جشنواره مردمی دهه کرامت بود؛ همچنین دیدار با خانواده های شهدا، غبارروبی قبور شهدا، دیدار با نمایندگان ولی فقیه در استان ها، حضور در مراکز حوزوی و پاسخگویی به موضوعات مختلف و حضور در زندان ها از جمله برنامه های سفیران کریمه در استان های مختلف بوده است.

وی افزود: به یمن حضور سفیران کریمه در شهرهای مختلف، خیران بزرگوار کارهایی همچون اهدای جهیزیه، اهدای 120 میلیون تومان هزینه جراحی برای شخصی که توانایی عمل نداشت، اهدای 25 میلیون تومان برای زائر اولی ها برای اعزام به حرم حضرت معصومه(س)، حمایت از خانواده های بی سرپرست، راه اندازی کارخانه برای اشتغال زنان بی سرپرست و بد سرپرست و مواردی از این دست را انجام دادند./841/پ202/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 2
حسین ثالث موید
ارسال نظرات