۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۴
کد خبر: ۶۱۸۰۱۸
سرلشکر موسوی:

متناسب با تهدیدات هوایی، سلاح راهبردی قدرتمند و اطمینان بخش تولید شده است

متناسب با تهدیدات هوایی، سلاح راهبردی قدرتمند و اطمینان بخش تولید شده است
فرمانده ارتش گفت: سلاح های دفاعی پیشرفته متناسب با تهدید تهیه و رونمایی شده و برخی هم در دست نیروهای قرار گرفته و همه مشغول فعالیت‌های عملیاتی هستند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری رسا، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش و فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) در مراسم بازدید از سامانه سلاح پدافندهوایی برد و ارتفاع بلند باور ۳۷۳ و نمایشگاه دستاوردهای صنایع دفاعی گفت: من از توانایی و پیشرفت‌های صنایع دفاعی بی ا‌طلاع نبوده و نیستم؛ توانایی و همت جوانان دانشمند در وزارت دفاع خیلی بالاتر از این چیزهایی است که تا کنون مشاهده کردیم و یا به صورت محصول در مناطق عملیاتی به کار گرفته‌ایم.

وی با بیان اینکه جوانان این سرزمین چیزی از کشورهای دیگر کم ندارند، تاکید کرد: روحیه اخلاص، ایثارگری و همت بلند این جوانان که به صورت ذاتی در آنان وجود دارد، برکت کار ما را هم افزایش می‌دهد؛ به طوری که در این چند سال اخیر شاهد بودیم فاصله‌های دور و بعید را با کشورهای دیگر به سرعت طی کردند.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) گفت: برای ساخت باور 373 که آخرین محصول وزارت دفاع تا امروز بود، همه تهدیدات هوایی را رصد واحصاء کردند و براساس آن سلاح راهبردی قدرتمند و اطمینان بخش را تولید کردند و تحویل ارتش دادند که جای تشکر و قدردانی از عزیزان ما در وزارت دفاع دارد.

امیر موسوی ابراز داشت: امروز شاهد تجمع و چینش زنجیروار یکسری محصولات دفاعی بودیم که به ترتیب پرنده‌هایی که می‌توانند برای کشورمان تهدید باشند، برای هر کدام سلاح های دفاعی بسیار خوب و پیشرفته متناسب با تهدید تهیه شده و از بیشتر آن ها رونمایی شده و برخی هم در دست نیروها قرار گرفته و همه مشغول فعالیت‌های عملیاتی هستند.

وی در پایان تاکید کرد: با وجود جوانان عزیز، دانشمندان محترم و دانشگاه های نیروهای مسلح که با دانش و تجربیات به میدان آمده اند، توانسته ایم کشورمان را به این نقطه از اقتدار و توانایی برسانیم. به همه آنها خداقوت عرض کرده و تشکر می کنم.

محمد قمین
ارسال نظرات