۰۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۵
کد خبر: ۶۱۸۳۹۶
حسینی کاشانی مطرح کرد؛

رتبه نخست قم در حوزه نشر دینی | اعطای بیش از ۱۰ هزار مجوز نشر در سال ۹۷

رتبه نخست قم در حوزه نشر دینی | اعطای بیش از ۱۰ هزار مجوز نشر در سال ۹۷
مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی از اعطای بیش از ۱۰ هزار مجوز چاپ و نشر در سال ۹۷ در قم خبر داد و گفت: قم در حوزه نشر دارای رتبه نخست است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سید موسی حسینی کاشانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم عصر امروز در آیین رونمایی از کتاب «رسالات سبحان» پیرامون مباحث اخلاقی، تفسیری و کلامی حضرت آیت الله سبحانی که در سالن اجتماعات مجتمع ناشران برگزار شد، با اشاره به ضرورت توجه مسؤولان به حوزه کتاب و نشر گفت: توجه و عنایت مراجع بزرگوار تقلید به حوزه کتاب و نشر مایه دلگرمی ناشران و مؤلفان و فعالان این عرصه است.

وی به جایگاه بی بدیل قم مقدسه در حوزه کتاب و نشر ادامه داد: قم مقدسه در حوزه کتاب و نشر جایگاه و رتبه نخست را در کشور دارا است.

حسینی کاشانی از اعطای بیش از 10 هزار مجوز چاپ کتاب در سال گذشته در قم خبر داد و عنوان کرد: بیش از 5 هزار از کتب مجوز داده شده مربوط به حوزه دین بوده است.

وی با تأکید بر جایگاه ویژه قم در زمینه چاپ و نشر بیان کرد: با توجه به حضور مراجع تقلید، حوزه ها و ده ها مؤسسه فرهنگی در قم می طلبد که این شهر مقدس در عرصه تولید محتوا در جایگاه نخست قرار بگیرد که بحمدالله قم از این جایگاه ویژه برخوردار است.

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: ظرفیت های مراجع بزرگوار تقلید و کتاب های ایشان در رقم خوردن جایگاه ویژه قم در عرصه چاپ و نشر و تولید محتوا نقش بسزایی داشته است.

وی در پایان ضمن تجلیل از مقام شامخ علمی حضرت آیت الله سبحانی خاطرنشان کرد: ایشان در حوزه نشر جزء سرآمدان بوده و جایگاه ویژه ای در عرصه تولید محتوای دینی دارند./841/پ202/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 2
حسین ثالث موید
ارسال نظرات