۰۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۵
کد خبر: ۶۱۸۴۰۱
حجت الاسلام والمسلمین نکونام:

کشور نیازمند مدیران متعهد و انقلابی است

کشور نیازمند مدیران متعهد و انقلابی است
امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه هفته دولت بهترین فرصت برای گفتمان سازی است، گفت: در شرایط کنونی، کشور به شدت نیازمند مدیران متعهد و انقلابی است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، شامگاه پنج شنبه ۷ شهریورماه، پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء در پارک تهلیجان، در جمع نمازگزاران با اشاره به هفته دولت و ضرورت توجه به سبک زندگی شهیدان رجایی و باهنر خاطرنشان کرد: هفته دولت بهترین فرصت برای آن است که دولتمردان نسبت به عملکرد خود توجه ویژه داشته باشند.

وی با تأکید بر اینکه هفته دولت تنها برای کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌ها نیست، ادامه داد: اگر چه افتتاح پروژه‌ها اقدامی قابل تحسین است، اما نکته اصلی در مورد هفته دولت این است که باید در مورد گفتمان درون دولت بحث شود.

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه هفته دولت بهترین فرصت برای گفتمان سازی است، اظهار کرد: در شرایط کنونی، کشور به شدت نیازمند مدیران متعهد و انقلابی است؛ باید در هفته دولت آسیب‌های مدیریت در کشور مورد بحث و بررسی قرار گیرد و این از ضرورت‌ها است.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: آنچه سبب شد شهید رجایی و باهنر به عنوان یک الگو در کشور شناخته شوند، شخصیت رفتاری و تعهد کاری آن‌ها بود که باید این ویژگی‌ها نیز در وجود دولتمردان نهادینه و حاکم شود.

وی در ادامه با انتقاد از وضعیت پارک‌ها و رها بودن آن‌ها به معنای واقعی کلمه ابراز کرد: متأسفانه از ظرفیت پارک‌ها در کشور درست استفاده نمی‌شود و این بزرگترین خسران است.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با بیان اینکه متأسفانه مدیریت درستی بر پارک‌ها حاکم نیست، گفت: ساماندهی پارک‌ها در شرایط کنونی از مهمترین ضرورت‌ها است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

وی با اشاره به جمعیت قابل توجهی که در پارک‌ها وجود دارد، تصریح کرد: اگر مسائل دینی و اخلاقی به خوبی در پارک‌ها تزریق شود، شادی واقعی بر خانواده‌ها حاکم خواهد شد.

گفتنی است از مدت‌ها قبل نماز مغرب و عشا به امامت حجت الاسلام والمسلمین نکونام، نماینده ولی فقیه در استان در پارک تهلیجان اقامه می‌شود. /۹۴۵۷/پ210/ب1
سجاد محمدی فارسانی
ارسال نظرات