۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۰
کد خبر: ۶۱۸۸۱۷
معاون فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی تأکید کرد؛

ضرورت توجه به بعد زیبایی شناختی در مثلث هنر، فضای مجازی و رسانه

ضرورت توجه به بعد زیبایی شناختی در مثلث هنر، فضای مجازی و رسانه
معاون فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی گفت: باید در مثلث هنر، فضای مجازی و رسانه بعد زیبایی شناختی را بسیار جدی بگیریم.

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین علیزاده در نشست هم اندیشی پیرامون ارائه راهکارهای ارتقاء فعالیت های هنر، رسانه و فضای مجازی در دفتر تبلیغات اسلامی که با حضور کارشناسان فعال شعبه خراسان رضوی در این عرصه در شعبه مذکور برگزار شد، با اشاره به اهمیت فضای مجازی و فرمایش امام صادق(ع) که عالم به زمان از حوادث در امان میماند، علم به زمان را تسلط به علم و زبان روز دانست و اظهار داشت: حضور فرهنگی - رسانه ای دفتر تبلیغات اسلامی باید در ترازی بالاتر وجود داشته باشد و حتی در حوزه هنر و رسانه هر یک به صورت مجزا نیازمند تشکیل یک معاونت هستیم زیرا ابلاغ پیام دین، تسلط به فضای جدید و زبان روز را می خواهد و فضای رسانه و ابزارهای جدید و قدرت رسانه و هنر قابل انکار نیست.

وی فرهیختگی، نکته سنج بودن و به روز بودن کارشناسان و مدیران دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی را قابل تحسین دانست و گفت: این شعبه ظرفیت ها و مزیت های ویژه ای دارد که بنده در مأموریت جدیدم انتظارم از این شعبه بسیار بالاست و حال و هوای متفاوت فکری، فرهنگی و اجتماعی مشهد و اصفهان باعث شده تا به این دو شعبه توجه ویژه ای داشته باشیم و از دوستان مشهد در خواست می کنیم که جهادی وارد عمل شوند و ما هم در حد توان کمک و حمایت خواهیم کرد.

معاون فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم تصریح کرد: نباید با تمرکز گرایی باعث شویم که شهروند درجه یک و دو در دفتر داشته باشیم لذا توجه به ظرفیت های شعب از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی افزود: باید در مثلث هنر، فضای مجازی و رسانه بعد زیبایی شناختی را بسیار جدی بگیریم و برای تبلیغ دینی مان پیوست زیبایی شناختی تعریف نماییم زیرا هنر، رسانه و فضای مجازی سه ضلع یک مثلث است.

حجت الاسلام والمسلمین علیزاده با بیان این که ما اصرار داریم که در این مسیر، از سرمایه های فکری سازمان استفاده کنیم، اظهار داشت: توجه و اهتمام به تبادل، هم افزایی و پیداکردن نقطه اشتراک بین این سه ضلع، نیازمند یک معماری در لایه فرایندها، کادرسازی و سیلابسهای درسی و سرفصل های آموزشی، مهارت افزایی و بازاریابی است.

شایان ذکر است در ابتدای این نشست هم اندیشی، کارشناسان حوزه هنر، رسانه و فضای مجازی شعبه خراسان رضوی به بیان نظرات و دیدگاه های خود در این عرصه پرداختند./822/

مهدی فلاحی
ارسال نظرات