۱۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۳
کد خبر: ۶۱۹۰۷۷
سازمان دموکراسی و حقوق بشر، «سلام»:

آل خلیفه در قبال اعتصاب غذای زندانیان اندیشه مسؤولیت پذیر باشد

آل خلیفه در قبال اعتصاب غذای زندانیان اندیشه مسؤولیت پذیر باشد
سازمان دموکراسی و حقوق بشر بحرین، «سلام» طی بیانیه ای از رژیم آل خلیفه خواست تا در قبال اعتصاب غذای زندانیان اندیشه مسؤولیت پذیر باشد.

به گزارش بین الملل خبرگزاری رسا، سازمان دموکراسی و حقوق بشر بحرین، «سلام» طی بیانیه ای از رژیم آل خلیفه خواست تا معضل اعتصاب غذا را با پاسخ مشروع به خواسته های زندانیان حل کند.

به نوشته وبسایت خبری اللؤلؤة، سازمان یاد شده اعلام کرد که آل خلیفه باید در قبال اعتصاب غذای زندانیان اندیشه و دیگر زندانیان مسؤولیت پذیر باشد و سبک برخوردش با آنان را تغییر دهد.

به گفته فعالان بحرینی، شمار زیادی از شخصیت ها و رهبران گروه های انقلابی، پزشکان، معلمان، دانش آموزان و کارمندان بخش عمومی در زندان های بحرین شکنجه شده اند.

سازمان عفو بین الملل نیز اخیرا با اشاره به اعتصاب غذای زندانیان سیاسی در بحرین اعلام کرد که بیش از ۴۵۰ زندانی در این کشور دست به اعتصاب غذا زده اند.

رژیم آل خلیفه با حمایت دولت های غربی از جمله انگلیس و با کمک نظامیان عربستان و ماموران امنیتی امارات که در قالب نیروهای سپر جزیره در بحرین مستقر شده اند، اعتراض های مسالمت آمیز مردمی این کشور را با شدیدترین شکل سرکوب می کند./983/ب

 

ارسال نظرات