۱۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۸
کد خبر: ۶۱۹۱۴۰

تعطیلی برنامه "زاویه" به مدت دو هفته

تعطیلی برنامه
مجله تصویری علوم انسانی «زاویه» از ۹ تا ۲۲ شهریورماه همزمان با آغاز ماه محرم و پخش ویژه‌برنامه‌های مناسبتی این ایام در شبکه چهار سیما، به مدت دو هفته پخش نخواهد شد.

به گزارش خبرگزاری رسا، «زاویه» می‌کوشد ضمن برقراری نسبت میان اندیشه و رسانه، زمینه را برای طرح دیدگاه‌های متفاوت و تضارب آراء دربارۀ موضوعات بنیادی و مسئله‌های چالش‌زای کشور فراهم کند. از این جهت «زاویه» هر هفته اندیشمندان و پژوهشگران حوزه‌های مختلف علوم انسانی را به مناظره دعوت می‌کند تا ضمن طرح دیدگاه‌ها و ایده‌های متنوع و گاه متضاد، فرصتی برای پرسشگری و گفت‌وگوی علمی پدید آورد.
برنامه «زاویه» که همواره کانون توجه نخبگان حوزوی و دانشگاهی و استادان و دانشجویان علوم انسانی بوده است، در سیزدهمین فصل خود به سراغ مسائل جامعه ایران رفته است تا با دعوت از اصحاب علوم انسانی و گفت‌وگوی میان آنان، به بررسی ایدۀ نهاد علم برای گره‌گشایی از مشکلات کشور بپردازد.

تاکنون ۸ قسمت از فصل جدید این برنامه به روی آنتن شبکه چهار رفته و طی آن، ایدۀ نهاد علم برای بازدارندگی از جنگ، بهبود رابطۀ مردم و پلیس، جابه‌جایی نسلی مدیران، بهبود وضعیت دینداری و در نهایت، بهبود زیست جنسی در ایران بررسی شده است.

نهمین قسمت این فصل نیز چهارشنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ در قاب شبکه چهار سیما، شبکه دانایی و خردورزی قرار خواهد گرفت.

سیزدهمین فصل مجلۀ تصویری علوم انسانی «زاویه» به کوشش گروه فرهنگ و اندیشه شبکه چهار سیما و با سردبیری و اجرای حبیب رحیم‌پور ازغدی و تهیه‌کنندگی حسین پورصلعی نائینی، چهارشنبه هر هفته ساعت ۲۱ به صورت زنده پخش می‌شود.

ارسال نظرات