۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۲
کد خبر: ۶۱۹۵۰۵
با حضور سرلشکر موسوی برگزار شد؛

آیین نکوداشت بیش از سه دهه فعالیت هیأت رزمندگان اسلام استان قم

آیین نکوداشت بیش از سه دهه فعالیت هیأت رزمندگان اسلام استان قم
آیین نکوداشت بیش از سه دهه فعالیت هیأت رزمندگان اسلام استان قم با حضور سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیین نکوداشت بیش از سه دهه فعالیت هیأت رزمندگان اسلام استان قم شب گذشته با حضور امیر سرلشکر عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی در گلزار شهدای علی بن جعفر(ع) قم برگزار شد.

بر اساس این گزارش، آیات اعرافی و فاضل لنکرانی، حجت الاسلام والمسلمین رفیعی، سردار شکارچی و جمعی از مسؤولان استانی در این مراسم حضور داشتند.

آمریکایی ها به دنبال بردگی تام و تمام کشورها و ملت ها هستند

سرلشکر موسوی در این مراسم به ایراد سخن پرداخت و با اشاره به اینکه مقاومت در برابر دشمن تنها جنبه معنوی ندارد، ابراز داشت: با تکیه بر ادله منطقی، در دوران کنونی تنها راه رسیدن به دنیای مقبول و مطلوب نیز مقاومت در برابر سلطه است؛ امروز نباید علت مشکلات کشور را تحریم ها تلقی کنیم؛ باید دانست که زانو زدن در برابر دشمن و بوسه زدن بر پنجه گرگ نه تنها مشکلی را حل نمی کند، بلکه یک گناه بزرگ و نابخشودنی است.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی با تأکید بر اینکه خواست آمریکا تنها از بین بردن هویت و عزت ملت ها نیست، بیان کرد: آمریکایی ها به دنبال بردگی تام و تمام کشورها و ملت ها هستند؛ تعبیر «گاو شیرده» که ترامپ در مورد سعودی ها به کار برد، خواسته آمریکا را به صورت کاملاً آشکار بیان می کند؛ آمریکا تنها به دنبال مافع خودش است و هنگامی که یک کشور برایش نفعی نداشته باد آن را همانند یک تفاله دور می اندازد.

وی با بیان اینکه تاریخ نشان می دهد که کسانی که دل به بیگانگان بسته اند از بین رفته اند و یا در حال از بین رفتن هستند، جنایات رژیم غاصب صهیونیستی را مورد توجه قرار داد و ابراز داشت: در طول عمر نحس این رژیم جز قتل و غارت و تجاوز و حیوانیت چیز دیگری وجود ندارد.

گفتنی است، رونمایی از تمیر یادبود، تجلیل از خادمان و پیشکسوتان هیأت رزمندگان اسلام و برپایی نمایشگاه عکس، از بخش‌های این مراسم بود که در حاشیه عزاداری شب هفتم محرم الحرام برگزار شد./841/

حسین ثالث موید
ارسال نظرات