۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۶
کد خبر: ۶۱۹۶۰۵
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

با دل بستن به وعده‌های دیگران نمی‌توان کشور را اداره کرد

با دل بستن به وعده‌های دیگران نمی‌توان کشور را اداره کرد
نماینده مجلس خبرگان رهبری، تنها راه برون رفت کشور از مشکلات را تکیه بر توان داخلی دانست و گفت: با دل بستن به وعده‌های دیگران نمی‌توان کشور را اداره کرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی، نماینده مجلس خبرگان رهبری امروز در دیدار جمعی از مسؤولان شهرستان قائمشهر به برداشتن گام سوم در کاهش تعهدات برجامی از سوی کشورمان اشاره کرد و گفت: مسائلی که امروز در قضیه برجام می‌بینیم نتیجه اعتماد به آمریکا و اروپا است.
 
وی با بیان این که رهبر معظم انقلاب اسلامی یک سال قبل در خصوص اعتماد به اروپایی‌ها به مسؤولان هشدار داده بودند، افزود: ایشان همواره تأکید کردند که اروپایی‌ها نیز دنباله رو آمریکایی‌ها هستند و مسؤولان باید از اعتماد به آن‌ها پرهیز کنند.
 
حجت الاسلام والمسلمین معلمی، نگاه و دید مقام معظم رهبری نسبت به این مسائل را عمیق، جامع، صائب و به حق دانست و خاطرنشان کرد: گذشت زمان ثابت کرد که پیش ینی مقام معظم رهبری صحیح بوده که این‌ها همه از الطاف الهی است.
 
نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان این که مسؤولان و دولتمردان باید همانند مردم گوش به فرمان رهبری انقلاب باشند، تصریح کرد: نتیجه تبعیت از رهنمود‌های مقام معظم رهبری سربلندی و پیروزی برای کشور است.
 
امام جمعه قائمشهر با اشاره به این که ملت ایران در اطاعت از رهبری همواره در خط مردم قرار دارند، بیان داشت: انتظار از دولتمردان نیز همین است که همواره گوش به فرمان رهبری انقلاب باشند.
 
حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که همواره مردم ما پشتوانه محکمی برای رهنمود‌های امامت و ولایت هستند نه تحصیل کرده‌های آمریکا، انگلیس و دلدادگان به مذاکرات با بیرونی ها، بیان داشت: ملت انقلابی باید به صورت خودجوش از دورن بخروشد، قوت و قدرت بگیرد تا بتواند خود را نگه دارد و این مسأله در سایه اتکا به غیر محقق نخواهد شد.
 
نماینده مجلس خبرگان رهبری با تأکید براین که تنها راه برون رفت کشور از مشکلات و بحران‌ها تکیه به توان داخلی است، خاطرنشان کرد: با دل بستن به وعده‌های دیگران نمی‌توان کشور را اداره کرد.
 
امام جمعه قائمشهر با بیان این که هیچ گاه نباید به سایر کشور‌ها اعتماد کرد بلکه باید از ظرفیت و توان داخلی خود در جهت پیشرف کشور استفاده کنیم، گفت: پیشرفت‌های خیره کننده و ارزشمند کشور در چهار دهه اخیر نتیجه تکیه به توان داخلی بوده است./950/پ310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات