۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۴
کد خبر: ۶۱۹۶۱۳

دبیر و اعضای شورای سیاست‌گذاری بیست‌و‌هفتمین هفته کتاب منصوب شدند

دبیر و اعضای شورای سیاست‌گذاری بیست‌و‌هفتمین هفته کتاب منصوب شدند
معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با صدور احکام جداگانه دبیر و اعضای شورای سیاست‌گذاری بیست‌و‌هفتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران را منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری  رسا، محسن جوادی با صدور حکمی نیکنام حسینی‌پور را به‌عنوان دبیر بیست‌و‌هفتمین هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران منصوب کرد. در متن این حکم آمده است:

«با عنایت به مراتب تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالی، به موجب این ابلاغ به سمت «دبیر بیست و هفتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران» منصوب می‌شوید.

امید است با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها و تعامل و همکاری صمیمانه همه صاحبنظران، نهادها و سازمان‌های تاثیرگذار، شاهد برگزاری هر چه با شکوه‌تر این رویداد فرهنگی در سطح کشور باشیم.»

همچنین معاون امور فرهنگی در احکامی جداگانه غلامرضا غفاری، علیرضا مختارپور، اشرف بروجردی، راضیه تجار، محمدحسین رنجبران، علیرضا کاظمی، مهدی فیروزان، فریدون عموزاده خلیلی، هومان حسن‌پور، علی غیاثی‌ندوشن، محسن رضایی، عیسی علیزاده، محمد جوادیان‎زاده، محمدجواد مرادی‌نیا، حجت‌الاسلام ارزانی، ایوب دهقانکار، ابراهیم حیدری، مجتبی تبریزنیا، جواد محقق، ابراهیم زاهدی‌مطلق، عبدالعظیم فریدون و علی‌اکبر اشعری را به عنوان اعضای شورای سیاست‌گذاری بیست و هفتمین هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران منصوب کرد. در بخشی از متن حکم هر یک از اعضا آمده است:

«نظر به اهمیت کتاب و کتابخوانی و تلاش همگانی در جهت توسعه و ترویج این مهم، ضرورت دارد با همراهی دستگاه‌ها، سازمان‌ها، نهادها و تشکل‌‎های صنفی و تبادل نظر با اصحاب اندیشه، در نهادینه کردن فرهنگ مطالعه تلاش نماییم و خواندن کتاب را تبدیل به لذت کنیم. اینک برآنیم با بهره‌گیری از تجارب گذشته و دیدگاه‌های کارشناسانه بیست‌وهفتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران را با شکوه هر چه بیشتر برگزار نماییم.»/998/

میثم صدیقیان
ارسال نظرات