۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۰
کد خبر: ۶۱۹۶۲۸
نماینده ولی فقیه در لرستان:

اجرای عدالت و مبارزه با ظلم و فساد رسالت مسؤولان است

اجرای عدالت و مبارزه با ظلم و فساد رسالت مسؤولان است
نماینده ولی فقیه در لرستان به رسالت مسؤولان در اجرای عدالت اشاره کرد و گفت: اجرای عدالت از اهداف قیام امام حسین بود و امروز سرلوحه کار مسؤولان باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان، عصر امروز در مراسم تکریم و معارفه رییس کل دادگستری لرستان گفت: برخورد جدی با مفاسد امری مهم برای امیدواری مردم نسبت به مسؤولان است.

وی با اشاره به وظایف مسؤولان در زمینه خدمت به مردم افزود: برخورد با مفاسد اقتصادی لازمه رفع فشارهای اقتصادی و معیشتی و برقراری عدالت در انقلاب اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در لرستان فلسفه حکومت در اسلام را اقامه و گسترش حق عنوان و بیان کرد: مهم ترین هدف قیام امام حسین(ع) همین اقامه عدل در جامعه بود.

وی به فشار تحریم ها و وجود مشکلات اقتصادی اشاره کرد و گفت: مردم با وجود مشکلات فراوان پای نظام و انقلاب ایستاده اند و رمز این ماندگاری اعتماد مردم به انقلاب و رهبر معظم انقلاب است.

حجت الاسلام والمسلمین با اشاره به خدمات قوه قضاییه در اجرای عدالت بیان کرد: رویکرد مهم این نهاد برقراری و گسترش عدالت بوده و این امر سبب حفظ و تقویت امید بین مردم است.

وی عنوان داشت: گسترش عدالت و مقابله با فساد در جامعه وظیفه مسؤولان انقلابی است، مسؤولان برای حرکت در مسیر انقلاب و تحقق اهداف انقلاب اسلامی باید در عمل به وظایف و رسالتی که بر دوش دارند به خوبی ایفای نقش کنند./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
گابریل
Iran, Islamic Republic of
۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۶
زندگی هر فرد و شخصیتی دارای درس های فراوانی است که در برهه های مختلف متحول شده اند .
0
0