۲۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۸
کد خبر: ۶۱۹۶۳۰
حجت الاسلام سلیمی در گفت وگو با رسا:

دیپلماسی آمریکا و رژیم صهیونیستی در مقابل جبهه مقاومت "التماسی" شده است

دیپلماسی آمریکا و رژیم صهیونیستی در مقابل جبهه مقاومت
نماینده مجلس با بیان اینکه هرگونه تجاوز از سوی رژیم صهیونیستی پاسخی دندان شکن دریافت خواهد کرد، گفت: دیپلماسی آمریکا و رژیم غاصب در مقابل جبهه مقاومت "التماسی" شده است.

حجت الاسلام علیرضا سلیمی عضو فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره به پاسخ مقتدرانه حزب الله به حمله پهپادی رژیم صهیونیستی گفت: امروز معادلات منطقه به نفع جبهه مقاومت تغییر یافته است.

وی با بیان اینکه امروز رژیم صهیونیستی قدرت گذشته خود را از دست داده است، اظهار داشت: نه تنها این رژیم رو به افول رفته است، بلکه آمریکا نیز دیگر نمی تواند همانند گذشته از این رژیم غاصب حمایت کند.

حجت الاسلام سلیمی خاطرنشان کرد: امروز جبهه مقاومت گستره عظیمی از منطقه را تحت اختیار گرفته است و با داشتن موشک های نقطه زن هر هدفی را می تواند مورد آسیب قرار دهد.

هرگونه تجاوز از سوی رژیم غاصب صهیونیستی پاسخ دندان شکن دریافت خواهد کرد

نماینده مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه امروز رژیم غاصب صهیونیستی باید بداند «دوران بزن در رو» به پایان رسیده است، ابراز داشت: هرگونه تجاوز از سوی رژیم غاصب صهیونیستی پاسخ دندان شکن دریافت خواهد کرد.

وی با بیان اینکه امروز بیش از گذشته صدای شکسته شدن استخوان های رژیم صهیونیستی به گوش می رسد، تصریح کرد: بدون شک اشتباهات و خطاهای استراتژیک این رژیم غاصب پاسخ های درخور و کوبنده دریافت خواهد کرد.

حجت الاسلام سلیمی با اشاره به اینکه مقاومت فرصت های ویژه ای را پیش روی ما قرار داده است، گفت: پیروزی های جبهه مقاومت نوید آزادی قدس شریف را به ما می دهد؛ امروز بیش از گذشته به آزادی قدس شریف نزدیک شده ایم و به تعبیر رهبر معظم انقلاب، رزمندگان و مجاهدان به زودی در این مکان مقدس نماز شکر به جا خواهند آورد.

تنها عامل بازدارنده رژیم صهیونیستی از تجاوزگری، "مشت کوبنده" است

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز همه باید بدانند که تنها عامل بازدارنده رژیم صهیونیستی از تجاوزگری، مشت کوبنده است، عنوان کرد: این رژیم، رژیمی نیست که بتوان آن را با مذاکره به عقب راند.

وی در پایان با تأکید بر اینکه امروز دیپلماسی آمریکا و رژیم صهیونیستی در مقابل جبهه مقاومت به یک دیپلماسی التماسی تبدیل شده است، یادآور شد: این موضوع نشان می دهد که جبهه مقاومت در راه درست و صحیح قرار دارد./841/ت302/ق

حسین ثالث موید
ارسال نظرات