۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۴
کد خبر: ۶۱۹۷۴۴
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان:

نماز ظهر عاشورا در ۷۰۰ نقطه استان لرستان اقامه می‌شود

نماز ظهر عاشورا در ۷۰۰ نقطه استان لرستان اقامه می‌شود
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان گفت: نماز ظهر عاشور در ۷۰۰ نقطه لرستان و با حضور عزاداران حسینی اقامه می‌شود.

حجت الاسلام سعید مهدوی، مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با تأکید بر ضرورت توجه به اهمیت اقامه نماز بین عزاداران حسینی بیان داشت: سخنرانی مبلغان در منبرها باید با هدف تبیین این مهم در جامعه به ویژه اقامه نماز اول وقت بین نسل جوان باشد.

حجت الاسلام مهدوی با اشاره به اقامه نماز در میدان جنگ در روز عاشورا، خاطرنشان کرد: اقامه نماز توسط امام حسین(ع) در این روز درس عبادت و بندگی بوده و به اهمیت اقامه نماز اول وقت تأکید داشته است و امروز باید درس بگیریم و این ارزش را در جامعه ترویج دهیم.

وی از اقامه نماز ظهر عاشورا در 700 نقطه در استان خبر داد و بیان داشت: هیأت های عزاداری باید توجه ویژه به اقامه نماز ظهر عاشورا داشته باشند.

حجت الاسلام مهدوی افزود: نماز ظهر عاشورا در شهرستان های لرستان و در مصلی ها، جایگاه هیأت های مذهبی، مساجد و بقاع متبرکه استان لرستان با حضور عزاداران حسینی در ظهر عاشورا برگزار می شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان خاطرنشان کرد: برنامه ریزی لازم در راستای اقامه نماز ظهر عاشورا صورت گرفته است.

وی اظهار داشت: از برنامه های هیأت های مذهبی در روز عاشورا سینه زنی و زنجیر زنی به یاد شهدای کربلا و اقامه نماز ظهر عاشورا با حضور عزاداران است./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات