۲۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۱
کد خبر: ۶۱۹۹۶۱

دهمین مرحله دوره «سیری در نهج البلاغه» برگزار می‌شود

دهمین مرحله دوره «سیری در نهج البلاغه» برگزار می‌شود
مدیر کل امور تربیتی جامعه‌الزهرا (ع)از برگزاری مرحله دهم دوره حدیث خوانی نهج البلاغه خبر داد.

به گزارش  خبرگزاری رسا، خانم طیبه سادات طباطبایی روز چهارشنبه  در بیان اهمیت و ضرورت پرداختن به نهج‌البلاغه عنوان کرد: کتاب ارزشمند نهج البلاغه گنجینه با عظمتی است که باید بیشتر مورد توجه جامعه امروز قرار گیرد تا حقایق و واقعیت‌های جهان و جامعه را دریابیم و به علاج بسیاری از دردها و آلام بشری دست پیدا کنیم.

مدیر کل امور تربیتی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام اظهار داشت: اداره قرآن و حدیث  جامعه‌الزهرا علیهاالسلام با توجه به ضرورت شناخت سیره و منش حضرت امیرالمؤمنین علیه‌السلام و آشنایی و انس طلاب با متون معتبر حدیثی از جمله نهج البلاغه، دوره غیرحضوری حدیث خوانی نهج البلاغه را برنامه ریزی و تاکنون ۹ مرحله آن را برگزارکرده است.

طباطبایی افزود: بحمدالله با دریافت بازخوردهای مثبت شرکت‌کنندگان طرح، پرسشنامه دهمین مرحله از دوره حدیث خوانی نهج البلاغه در اختیار شرکت‌کنندگان قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: در دهمین مرحله حدیث خوانی نهج البلاغه خطبه های ۴۱ تا ۹۰ امام علی علیه‌السلام در نظر گرفته شده است.

مدیر کل امور تربیتی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام بیان داشت: علاقه‌مندان تا ۱۵ مهر فرصت دارند پاسخنامه‌های خود را به اداره قرآن و حدیث در سرای ثقلین واقع در ورودی ساختمان شهید بهشتی(ره) تحویل دهند و یا به ایمیل مندرج در آیین نامه مسابقات ارسال کنند.

طباطبایی یادآور شد: جهت ایجاد زمینه شرکت در این طرح با توجه به درخواست طلاب علاقه‌مند، بانوانی که به هر دلیل موفق به ارائه پاسخنامه‌های مراحل قبل نشدند می‌توانند تا پایان دوره نسبت به ارسال پاسخنامه‌های مراحل پیشین و مرحله جاری مسابقه اقدام کنند.

وی گفت: شرکت‌کنندگان به شرط کسب حد نصاب امتیاز لازم در هر مرحله گواهینامه شرکت در دوره را دریافت خواهند کرد.

علاقه‌مندان جهت دریافت اطلاعات و ثبت نام به ورودی ساختمان شهید بهشتی، سرای ثقلین مراجعه کرده و یا  با شماره تلفن ۳۲۱۱۲۳۵۵ تماس بگیرند./998/ج

میثم صدیقیان
ارسال نظرات