۲۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۹
کد خبر: ۶۱۹۹۸۶

بررسی اندیشه‌های آیت‌الله جوادی آملی در نشست «آستان اندیشه»

بررسی اندیشه‌های آیت‌الله جوادی آملی در نشست «آستان اندیشه»
مسئول امور فرهنگی و اطلاع‌رسانی دفتر آیت‌الله جوادی آملی گفت: نشست با هدف بررسی آراء و اندیشه‌های آیت‌الله‌جوادی آملی، ۲۴ شهریورماه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌ الاسلام امیر میثم سعیدی با بیان اینکه تبیین اولویت های تبلیغ در مناسبت های دینی یکی از دغدغه های آیت الله جوادی آملی از مراجع تقلید جهان تشیع است، بیان کرد: معظم له در همین راستا تاکید کرده اند دفاتر نمایندگی ایشان در استان های مختلف کشورمان باید مردم با با آموزه های قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) آشنا کنند.

مسئول امور فرهنگی، اطلاع رسانی و روابط عمومی دفاتر آیت الله جوادی در تهران افزود: در همین راستا نشست «آستان اندیشه» با هدف بررسی آراء و اندیشه‌های آیت‌الله‌العظمی جوادی آملی، یک شنبه، ۲۴ شهریورماه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۲ در سالن همایش های شهرداری منطقه ۱۲ تهران برگزار می شود.

وی ادامه داد: تعدای از استادان حوزه علمیه و دانشگاه در نشست «آستان اندیشه» با محوریت آثار آیت‌الله‌العظمی جوادی آملی، به بررسی دیدگاه های علمی، فقهی و فرهنگی این مرجع مظعم تقلید جهان تشیع می پردازند.

مسئول امور فرهنگی، اطلاع رسانی و روابط عمومی دفاتر آیت الله جوادی در تهران افزود: مولفه های تقویت سرمایه اجتماعی در نهضت حسینی و شکوفایی عقل در پرتو نهضت حسینی، موضوعاتی است که در نشست آستان اندیشه بررسی می شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی گفت: این نشست با همکاری دفتر آیت‌ الله جوادی آملی در تهران و شهرداری منطقه ۱۲ تهران برگزار می شود.

یادآور می شود، دفتر آیت الله جوادی در تهران، خیابان مجاهدین اسلام، نرسیده به میدان شهدا، واقع شده است.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نشست آستان اندیشه می توانند با شماره ۰۹۱۲۴۶۷۷۰۱۵ تماس بگیرند.

همچنین سالن همایش های شهرداری منطقه ۱۲ تهران در میدان شهدا، ابتدای خیابان مجاهدین اسلام، واقع شده است./1360/د101/ب1

ارسال نظرات