۲۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۸
کد خبر: ۶۲۰۰۸۴
امام جمعه بندرعباس:

مدیران سرمایه‌های سرگردان را مدیریت کنند

مدیران سرمایه‌های سرگردان را مدیریت کنند
نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: در شرایط اقتصادی کنونی، مدیران باید برای بهبود اوضاع تلاش، و سرمایه‌های سرگردان را جذب و مدیریت کنند.
به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده در بیست‌ و دومین جشنواره شهیدرجایی استان هرمزگان اظهار داشت: شهید رجایی یک شخصیت بزرگ و انقلابی بود که می‌تواند برای دولت مردان جمهوری اسلامی ایران الگوی خوبی باشد و باید سعی کنند خود را به تراز این شهید بزرگوار برسانند.

وی ضمن ابراز خرسندی از برگزاری جشنواره شهیدرجایی افزود: جشنواره شهیدرجایی فرصتی برای ارزیابی عملکرد دستگاه‌‌ها است که موجب  به رونق عملکرد دستگاه‌های حاکم و خدمتگزار در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می‌شود و به پیشرفت و فعالیت‌های دستگاه‌ها شتاب بیشتری می‌دهد.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده ادامه داد: امروز عملکرد نظام جمهوری‌اسلامی را باید با نگاهی به عملکرد تمام دولت‌ها سنجید و موفقیت های دولت را موفقیت‌های نظام جمهوری اسلامی می‌دانیم. 

امام جمعه بندرعباس تاکید کرد: جهت‌گیری کشور باید بر اساس آموزشه‌های دینی باشد که این جهت‌گیری راه را بسیار روشن می‌کند و اگر ما بر اساس معیارهای دینی چرخ حرکت خود را تعیین کنیم و فعالیت‌های خود را بر مبنای عدالت پایه‌گذاری کنیم محصولی که به دست می‌آید بسیار ارزشمند خواهد بود.

وی اضافه کرد: محصول تلاش‌های ما و مجموعه نظام و دولت باید به گونه ای باشد منجر به خواری دشمنان اسلام و ایران اسلامی شود.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده اظهار داشت: امروز در اداره کشور نیاز به ابتکار و‌خلاقیت در مدیریت دیده می‌شود که این عنصر اگر در مدیریت کشور تقویت شود می‌تواند در این شرایط سخت که دشمنان از هر سو برای نابودی نظام اسلامی دندان تیز کرده اند  آینده کشور را تضمین‌کند و باعث سعادت و سلامت کشور در اوج بحران‌ها شود.

وی افزود: مدیران باید از فرصت های پیش رو استفاده کنند و سرمایه‌های سرگردان را اداره کنند و از این طریق به فکر رونق در کشور باشند.

امام جمعه بندرعباس تصریح کرد: سرمایه‌گذاران بخش خصوصی از جانب رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان جهادگران عرصه اقتصاد معرفی شده‌اند و این خود بیانگر اهمیت این موضوع و‌این افراد است که باید با عزت و احترام با آن ها را رفتار شود و زمینه برای فعالیت هرچه بهتر این جهادگران فراهم شود.

وی عنوان کرد: در سال‌های گذشته دارای بودجه ای تک محصولی بودیم و در کشور متکی به فروش نفت بودیم این  اتکا به پول نفت ما را  مانند بچه‌ای که همیشه دستش در جیب پدرش است کرده بود اما امروز با استفاده از فرصت‌های ایجاد شده توانستیم این موضوع را مدیریت کنیم و‌به فکر رونق تولید و صادرات باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده خاطرنشان کرد: دستگاه‌ها دولتی بیانیه گام دوم انقلاب را نقشه راه خود قرار دهند و بدانند باید فعالیت‌های خود را بر اساس بیانیه‌ گام دوم انقلاب اسلامی تنظیم‌ کنند و به مردم در این باره توضیح  و گزارش دهند.

عباس قاسم پور
منبع: تسنیم
ارسال نظرات