۲۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۵
کد خبر: ۶۲۰۱۰۰
در دهه اول محرم؛

جلسات صبح عاشورایی در مساجد شهرستان دزفول برگزار شد

جلسات صبح عاشورایی در مساجد شهرستان دزفول برگزار شد
حجت الاسلام خاکی از برگزاری سلسله جلسات صبح عاشورایی در مساجد شهرستان دزفول خبر داد.
حجت الاسلام حبیب الله خاکی، مدیر مدرسه آیت الله قاضی دزفول، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از آغاز سال تحصیلی جدید در ۲۳ شهریورماه خبر داد و گفت: در مراسم آغاز سال تحصیلی آیت الله موسوی جزایری، رییس حوزه علمیه اهواز و یا حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد، امام جمعه اهواز حضور پیدا می‌کنند؛ از سوی دیگر دوره اختبار و تثبیت نیز برای طلاب جدید الورود از ۲۳ شهریورماه آغاز خواهد شد.

مدیر مدرسه آیت الله قاضی دزفول با اشاره به اینکه همه کلاس‌ها و ۱۰ پایه تحصیلی با ظرفیت کامل از روز شنبه سال تحصیلی جدید را آغاز می‌کنند، خاطرنشان کرد: برای پایه اول تحصیلی ۱۲ تا ۱۳ طلبه را جذب کردیم و پیرامون تکمیل ظرفیت برای سایر پایه ها، علاقه‌مندان به تحصیل که معدل درسی شان از ۱۶ به بالا است، را پذیرش کردیم.

حجت الاسلام خاکی با بیان اینکه پذیرش در همه پایه‌های تحصیلی از میان دارندگان مقطع متوسطه دوم صورت گرفته است، اظهار داشت: دوره ۳۵ روزه برای طلاب پایه‌های اول تا سوم با محوریت پذیرش در پایه اول و مطالعه دروس پایه‌های دوم و سوم است ضمن اینکه برنامه‌های تفریحی در این دوره ۳۵ روزه گنجانده شده بود.

وی با بیان اینکه در پایه‌های دوم، چهارم و هشتم شاهد تکمیل ظرفیت بودیم، عنوان داشت: در دهه اول محرم، طلاب به ویژه اساتیدی که ائمه جماعات هستند، هر شب حداقل سه برنامه برگزار کردند ضمن اینکه جلسات صبح عاشورا را با حضور جوانان و نوجوانان مؤمن برگزار کردیم.

مدیر مدرسه آیت الله قاضی دزفول گفت: نکاتی که آیت الله بهجت درباره نماز شب بیان می‌کرد را برای حدود صد جوان در مسجد صالح شهرستان شرح دادیم.

حجت الاسلام خاکی ابراز امیدواری کرد تا جلسات صبح عاشورایی در همه استان تسری پیدا کرده و مقدمه‌ای برای برگزاری نماز صبح عاشورا همچون نماز ظهر عاشورا باشد./۹۴۵۶/ت310/ب1
گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید
تعداد بازدید : 5
حاتم شرفی
ارسال نظرات