۲۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۵
کد خبر: ۶۲۰۱۳۲
نماینده ولی‌فقیه در گیلان:

حل مشکلات ارتباطی روستاها در اولویت قرار گیرد

حل مشکلات ارتباطی روستاها در اولویت قرار گیرد
نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان گفت: مسئولان مربوطه بایستی رفع مشکلات ارتباطی روستاهای استان گیلان را در اولویت قرار دهند.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین رسول فلاحتی امروز در دیدار مدیر و معاونان مخابرات منطقه گیلان با وی بر لزوم خدمت‌رسانی به مردم در مناطق مختلف استان تأکید کرد و اظهار داشت: باید رفع مشکلات ارتباطی روستاهای استان گیلان را در اولویت قرار دهید.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان از مسئولان خواست که ارتباط رو در رو و نزدیک خود را با مردم حفظ کرده و به مشکلات آنان گوش دهند و بیان کرد: سعی کنید در انجام وظایف محوله دقت و سرعت را سرلوحه کار خود قرار دهید.

وی خواستار تقویت نظارت بر مجموعه مخابرات استان گیلان شد و تصریح کرد: عملکرد نیروهای تحت امر رابطه مستقیمی با مسئولان دارد و خوب و بد کارهای آنان متوجه شما است لذا بایستی مدیریت و نظارت شما به‌گونه‌ای باشد تا موجب رضایت ارباب رجوع شود.

سرپرست مخابرات منطقه استان گیلان نیز در این دیدار با ارائه گزارشی از عملکرد این سازمان افزود: برای ارائه خدمات در سطح وسیع‌تر و حل مشکلات ارتباطی در روستاهای دورافتاده، سایت‌هایWll را به سایت موبایل ارتقاء دادیم.

علیرضا پارسایی با اشاره به اجرای پروژه فیبر نوری در مناطق مختلف استان گیلان خاطرنشان کرد: با اجرای پروژه فیبر نوری در مسیر توتکابن تا دیلمان، بستر ارتباطی این مناطق نیز تأمین می‌شود./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات