۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۴
کد خبر: ۶۲۰۲۹۰

عملیات آبی‌خاکی کربلای ۳ در کرمان بازسازی می‌شود

عملیات آبی‌خاکی کربلای ۳ در کرمان بازسازی می‌شود
معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: بازسازی عملیات کربلای ۳ از یکم تا ششم مهرماه امسال در محل موزه دفاع مقدس شهر کرمان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری رسا، سیاوش مسلمی صبح امروز در کمیته استانی دفاع مقدس با اشاره به اینکه برگزاری رژه نیروهای مسلح امسال در مراکز استان‌ها به سپاه واگذار شده است اظهار داشت: در کرمان کار آماده‌سازی جایگاه در حال انجام است.

وی با بیان اینکه بازسازی عملیات کربلای 3 از یکم تا ششم مهرماه امسال در محل موزه دفاع مقدس شهر کرمان برگزار می‌شود افزود: این عملیات به صورت آبی و خاکی برگزار می‌شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله استان کرمان از نواخته شدن زنگ ایثار در مدارس استان کرمان در این هفته خبر داد و عنوان کرد: 20 یادواره شهدا در طول هفته دفاع مقدس در سطح استان کرمان برگزار می‌شود.

علی بابایی فرماندار کرمان نیز در این جلسه با اشاره به برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این هفته در کرمان اظهار داشت: گردهمایی پیشکسوتان دفاع مقدس روز هفتم مهر در شهر کرمان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به ویژه برنامه‌هایی که برای این گردهمایی در نظر گرفته شده گفت: این همایش با حضور جانبازان دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

رضا فلاح مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان در این جلسه با اشاره به اینکه در هفته دفاع مقدس کاروان‌های سلامت هلال احمر در سطح استان کرمان راه‌اندازی می‌شود افزود: راه‌اندازی این کاروان‌های سلامت در مناطق محروم استان پیش‌بینی شده است.

عباس قاسم پور
منبع: تسنیم
ارسال نظرات