۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۱
کد خبر: ۶۲۰۳۵۶
آیت‌الله فقیهی:

حوزه علت محدثه و مبقیه انقلاب اسلامی است

حوزه علت محدثه و مبقیه انقلاب اسلامی است
آیت‌الله فقیهی انقلاب اسلامی را محصول و ثمره حوزه‌های علمیه دانست و گفت: مراجع و جامعه مدرسین راهنمای طلاب در حرکت در ادامه مسیر انقلاب هستند.

آیت‌الله محسن فقیهی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه در حاشیه آیین آغاز سال تحصیلی 98-99 در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا از حوزه به عنوان علت محدثه و مبقیه انقلاب اسلامی یاد کرد و اظهار داشت: حوزه علمیه که در رأس خود مراجع بزرگوار و جامعه مدرسین را دارد باعث تولید انقلاب اسلامی شده است.

وی ادامه داد: مراجع بزرگوار، جامعه مدرسین راهنمای حوزه‌های علمیه هستند، این شخصیت‌های انقلابی در حوزه تأثیرات بسزایی دارند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه افزود: مراجع معظم تقلید، رهبر معظم انقلاب نقش بزرگی در این راه داشته‌اند و اکنون جامعه مدرسین با کمال جدیت راهنمای طلاب عزیز است و این حرکت ادامه خواهد داشت و این مسیر را پیگیری خواهند کرد.

آیت‌الله فقیهی گفت: با وجود راهنمایی‌های رهبر معظم انقلاب و جامعه مدرسین، این حرکت انقلابی به خوبی پیش خواهد رفت، همانطور که تا الان پیش رفته است./836/ج

تعداد بازدید : 9
محمود لطیف
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲ آذر ۱۳۹۸ - ۰۷:۲۳
کاملا درست است که حوزه ی مقدسه ی علمیه علت محدثه و مبقیه انقلاب شکوهمند اسلامی است پس علاوه بر تمام توجهاتی که عزیزان حوزوی در حفظ و پایداری آن دارند یک تلاش مهم دیگر لازم است که مففول عنه واقع نشود وآن عبارت از این است که حوزویان عزیز ما هم با جدیت پیگیر مطالب ارزشمند و سازنده و بیدار کننده ی خوب و مفیدشان را در فضای مجازی نیززیاد نمایند .تا دیگران نحوه ی طرح مطالب و پاسخگوئی به دیگران را هم از همین معلمین دلسوز اسلام و اقلاب اسلامی و خودشان خوب بیاموزند .متاسفانه برخی از وب سایت ها را میبینیم که عمدا یا در اثر بی توجهی به این امر مهم بی اعتنایند .برخی از مردم عقلشان به چشمشان است . دشمنان اسلام هم خیلی خوب به این نکته توجه دارند لذا با هجمه ی نا جوانمردانه ی خود در فضای مجازی برفرهنگ و اخلاق و معنویت در تخریب افکار لحظه ای غافل نیستند . پس جوانان مؤمن و متدین را که گوش به تعالیم سازنده ی حضرات آقایان علما کثر الله امثالهم دارند باید متوجه ساخت که نسبت به فضای مجازی فعال باشند .بطوری که از نظر کمی هم تعداد آنان آنقدر زیاد باشد که دشمنان را در این میدان نیز نا امید کنند . انشا ءالله تعالی . امید وارم که با همان بزرگواریهای خودتان از این که اگر خدای نا خواسته فضولی کرده ام مورد بخشش و لطفتان قرارم دهید .خدای مهربان سایه ی شما عزیزان را بر سرمان مستدام بدارد . والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته .
0
0