۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۹
کد خبر: ۶۲۰۳۷۲
آیت الله مکارم شیرازی در دیدار آیت الله رمضانی خواستار شد؛

لزوم تشکیل اتاق فکر و اجرای طرح های ابتکاری در مجمع جهانی اهل بیت

لزوم تشکیل اتاق فکر و اجرای طرح های ابتکاری در مجمع جهانی اهل بیت
حضرت آیت الله مکارم شیرازی خواستار تشکیل اتاق فکری در مجمع جهانی اهل بیت به منظور اجرای طرح های ابتکاری برای همدلی و اتحاد بیش از پیش پیروان اهل بیت در سراسر دنیا شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله مکارم شیرازی عصر امروز در دیدار آیت الله رمضانی رییس جدید مجمع جهانی اهل بیت(ع) و هیات همراه، با تبریک انتصاب وی به این مسؤولیت مهم، تصریح کردند: شما بحمدلله با این عرصه آشنا هستید و به خوبی به لوازم و اقتضائات آن واقفید، امیدواریم بتوانید در این مسؤولیت منشا خیر باشید، ما نیز برای موفقیت شما دعا می کنیم.

این مرجع تقلید در ادامه همگرایی، همدلی و اتحاد مسلمانان و بویژه پیروان مکتب اهل بیت(ع) را امری مهم خواند و تاکید کرد: در شرایطی که دشمن همه تلاش خود را برای بهم زدن وحدت مسلمانان و اختلاف افکنی بین شیعیان و اهل سنت بکار گرفته است، در کنار هم بودن مسلمانان و پیروان اهل بیت(ع) تاثیر زیادی دارد.

وی گفت: شما در این عرصه تجارب خوبی دارید، ضمن این که از این تجارب حتما استفاده می کنید، اما به این مقدار بسنده نکنید و با تشکیل اتاق فکری طرح های ابتکاری داشته باشید.

حضرت آیت الله مکارم شیرازی افزود: خوشبختانه شیعه سرمایه های ارزشمندی همچون عاشورا، اربعین، غدیر و امثال اینها را دارد، روی این سرمایه ها می توان تکیه کرد و همه ظرفیت ها را برای اتحاد و همگرایی بیشتر مسلمانان و بویژه پیروان مکتب اهل بیت(ع) بسیج کرد.

حضرت آیت الله مکارم شیرازی یادآورشد: عاشورا و اربعین در سرتاسر جهان گسترش خوبی پیدا کرده است، اما از جنبه های فرهنگی آن نباید غفلت شود؛ در این عرصه نیاز به کار و برنامه ریزی بیشتر احساس می شود، شما می توانید در این عرصه اتاق فکری را تشکیل دهید و جنبه های فرهنگی اربعین و عاشورا را مورد توجه قرار دهید.

این مرجع تقلید در پایان اطلاع رسانی فعالیت ها و اقدامات مجمع جهانی اهل بیت(ع) را به مسؤولان این مجمع توصیه و برای آنان در تداوم این مسیر آرزوی توفیق کرد./924/ج

حسین عجمی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۱:۲۲
مجمع جهانی اهل بیت نیاز به یه پوست اندازی درست و حسابی داره
2
0
ناشناس
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۹
این حرف در خصوص بیشتر موسسات حوزوی نیز مصداق داره باید یک تحول اساسی با مدیریت جوان و انقلابی صورت بپذیرد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۳
6سال داریم میگیم به آمریکا اعتماد نکنید گفتن آمریکا اژدهای هفت سره با یه بمب مارو میخوره،اگه برجامشو امضا نکنیم فروش نفتمونو صفر میکنه.
0
0