۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۶
کد خبر: ۶۲۰۳۸۸

مراسم ترحیم مرحوم حجت الاسلام والمسلمین کورانی در قم برگزار شد

مراسم ترحیم مرحوم حجت الاسلام والمسلمین کورانی در قم برگزار شد
مراسم ترحیم مرحوم حجت الاسلام والمسلمین کورانی با حضور علما، اساتید، طلاب و جمعی از علمای غیر ایرانی و شخصیت های کشوری و لشکری در قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، مراسم ترحیم مرحوم حجت الاسلام والمسلمین شیخ حسین کورانی عالم فرهیخته لبنانی امشب با حضور علمای برجسته، اساتید، طلاب و جمعی از علمای غیر ایرانی و شخصیت های کشوری و لشکری در مجمع الامام الصادق(ع) قم برگزار شد.

بر اساس این گزارش، آیات محمدتقی مصباح یزدی، شیخ عیسی قاسم، علیرضا اعرافی، حسینی قزوینی، حجج اسلام والمسلمین ملکا، علی عباسی، شهرستانی، عباس رفعتی، علی بهجت، گلپایگانی، محدثی و سردار اشتری و آقاخانی در این مراسم حضور داشتند.

نمایندگانی از دفتر رهبر معظم انقلاب در قم و بیوت مراجع تقلید و جمعی از علمای عراق، لبنان و تعدادی از طلاب جامعه المصطفی(ص) العالمیه نیز در این مراسم حضور یافتند.

حاضران در این جلسه با قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید و سوره فاتحه برای شادی روح این عالم مجاهد دعا کردند و با عزاداری بر مصیبت های سرور و سالار شهیدان از درگاه ایزد منان مسألت داشتند تا روح این عالم فرهیخته را با حضرت سیدالشهدا(ع) محشور کند.

گفتنی است، حجت الاسلام محمدجبار البهادری از فضلای لبنانی در این مراسم به مدیحه سرایی پرداخت.

عالم مجاهد شیخ حسین کورانی از آغازین روزها یکی از بنیان‌گذاران و اعضای شورای رهبری حزب‌الله و عهده‌دار بسیاری از مسؤولیت‌های اصلی بود؛ این عالم زاهد پس از گذراندن هشت ماه بیماری در سن 64 سالگی در قم درگذشت./841/پ202/ق

حسین ثالث موید
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۱
انا لله و انا الیه راجعون
1
0