۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۹
کد خبر: ۶۲۰۵۸۹

برگزاری دوره زبان های خارجی ویژه طلاب از سوی مرکز آموزش زبان امام کاظم

برگزاری دوره زبان های خارجی ویژه طلاب از سوی مرکز آموزش زبان امام کاظم
حجت الاسلام برجیسیان از پذیرش مرکز آموزش زبان حوزه علمیه امام کاظم(ع) در رشته های عربی، انگلیسی و اسپانیایی تا 31 شهریور ماه ویژه طلاب پایه هفت به بالا خبر داد.

حجت الاسلام برجیسیان مدیر مرکز زبان حوزه علمیه امام کاظم(ع) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به پذیرش این مرکز در سال تحصیلی جدید اظهار داشت: مرکز زبان حوزه علمیه امام کاظم (ع) تحت اشراف حضرت آیت الله مکارم شیرازی اقدام به برگزاری دوره های آموزشی حضوری کرده است.

وی افزود: این دوره ها به صورت رایگان (ودیعه ای) در زبان های انگلیسی، عربی و اسپانیایی برگزار می شود و علاقه مندان می توانند برای آموزش این زبان ها می توانند جهت ثبت نام حضوری تا پایان شهریور ماه فرصت دارند از ساعت 10 تا 12 به حوزه علمیه امام کاظم(ع) اتاق 212 مراجعه کنند.

حجت الاسلام برجیسیان به اهمیت آموزش و یادگیری زبان های خارجی در دوره کنونی اشاره کرد و افزود: امام خمینی (ره) می فرمودند: پیشتر احتیاج به زبانهای خارجی نبود، امروز احتیاج است به این، یعنی جزو برنامه تبلیغات مدارس باید زبان باشد، زبانهای زنده دنیا، آنهایی که در همه دنیا شایع تر است. مثل دیروز نیست که ما صدایمان از ایران بیرون نمی‌رفت. امروز ما می‌توانیم در ایران باشیم و به زبان دیگری همه جای دنیا را تبلیغ کنیم، در همه جا مبلّغ باشیم.

وی عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب نیز در دیدار نخبگان حوزه حدود 24 سال پیش فرمودند که طلبه زبان خارجی لازم دارد و امروز در دنیایی که این همه به هم وصل است، اگر کسی بخواهد به طور کامل مفید باشد، باید زبان خارجی بداند و اگر در وقت صرفه جویی کنیم طلبه می تواند به تعلیم زبان خارجی هم بپردازد.

وی اعطای گواهی پایان دوره را یکی از مزایای تحصیل در این مؤسسه دانست و گفت: مدارک لازم برای ثبت نام اولا پرداخت ۵۰ هزار تومان ودیعه و تحویل ارزیابی پایه ۷ به بالا به مرکز است و ذکر این نکته نیز لازم است که کلاس های حضوری ما به علت کمبود مکان و رایگان بودن فقط سالی یکبار ابتدای سال تحصیلی ثبت نام داریم.

مدیر مرکز زبان حوزه علمیه امام کاظم(ع) اضافه کرد: علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند از طریق شماره تماس ۰۲۵۳۷۱۰۸۱۴۰ و  کانال مرکز زبان حوزه علمیه امام کاظم(ع) در ایتا به آدرس @zemamkazem با مرکز آموزش زبان در ارتباط باشند. /1330/ج

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۸
سلام خداوند توفیق دهد
0
0