۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۷
کد خبر: ۶۲۰۷۶۵
در قالب کتابخوان همراه پژوهان؛

نسخه الکترونیکی کتاب «نمای بهشت و جهنم» منتشر شد

نسخه الکترونیکی کتاب «نمای بهشت و جهنم» منتشر شد
در کتاب «نمای بهشت و جهنم» سعی شده مطالب مرتبط با آخرت به صورت منسجم، با دیدی جدید و با تکیه برآیات قرآنی ارائه شود.
محمد پهلوانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به آماده سازی نسخه الکترونیکی کتاب «نمای بهشت و جهنم» اظهار داشت: هر فردی از افراد بشر، وقتی به خود می‌آید، از خودش می‌پرسد به کجا می‌روم؟ مرز این زندگی به کجا می‌انجامد؟ آیا مرگ، نیستی است یا زندگی به طرز دیگر؟ از جمله اعتقادات مسلمانان، اعتقاد به معاد است.

وی گفت: روزی که بچه‌ها به خاطر سختی‌ها پیر می‌شوند. روزی که هیچ واسطه‌ای در کار نیست. روزی که انسان فریاد می‌زند راه فرار کجاست؟ از شاخص‌ترین مسائل مربوط به معاد «بهشت وجهنم» است.

مدیر فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی تصریح کرد: در قرآن مجید آیات پیرامون بهشت و جهنم بسیار است که از زوایای مختلف به این اصل پرداخته اند و این دلیل بر اهمیت آن می‌باشد (حدود هزار و دویست آیۀ قرآن، قریب یک سوم کل قرآن) و هیچ سوره‌ای ازسوره‌های قرآنی از ذکر جهنم تصریحاً و یا تلویحاً خالی نیست مگر دوازده سوره از سُوَر کوتاه.

وی افزود: در این اثر سعی شده مطالب مرتبط با آخرت به صورت منسجم، با دیدی جدید و با تکیه برآیات قرآنی ارائه شود؛ چراکه تنها کسانی می‌توانند در دنیا زندگی صحیح و حقیقی داشته باشند که حیات آخرت را شناخته و برمبنای قواعد آن جهان، در این سرای به زندگی بپردازند.

پهلوانی به معرفی کتاب «نمای بهشت و جهنم» پرداخت و اظهار داشت: این کتاب نوشته زهرا یونسی است که در معاونت پژوهش مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران تهیه شده و در مرکز نشر هاجر به چاپ رسیده است.

وی گفت: کتاب «نمای بهشت و جهنم» با ۸۰ صفحه به زبان فارسی در سال ۱۳۹۴ منتشر شده و به تازگی اداره فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی این کتاب را به صورت کتاب الکترونیکی و در قالب کتابخوان همراه پژوهان با قابلیت اجرا در سیستم عامل اندروید، ویندوز و iOS منتشر کرده است.

مدیر فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامیدرباره خرید نسخه الکترونیکی این کتاب اظهار داشت: علاقه‌مندان برای دریافت نرم افزار این کتاب می‌توانند به نشانی اینترنتی کتابخوان همراه پژوهان به آدرس www.pajoohaan.ir مراجعه کرده و با خرید نسخه الکترونیکی این کتاب، از مطالب آن بهره‌مند شوند. /۸۲۲/ت ۳۰۳/ش
مهدی فلاحی
ارسال نظرات