۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۸
کد خبر: ۶۲۰۷۹۰
زارعی خبر داد؛

نیازمندی مواکب به ۴۹ قلم کالای اساسی| ۱۲ مهرماه آغاز فعالیت مواکب

نیازمندی مواکب به ۴۹ قلم کالای اساسی| ۱۲ مهرماه آغاز فعالیت مواکب
مسؤول ستاد بازسازی عتبات عالیات اهواز با اشاره به آغاز فعالیت مواکب حسینی از ۱۲ مهرماه، گفت: مواکب در ایام اربعین نیازمند ۴۹ قلم کالای اساسی هستند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، عزیزالله زراعی، مسؤول ستاد بازسازی عتبات عالیات اهواز، عصر امروز در همایش مدیران مواکب حسینی اهوز در مسجد رضوان اهواز، از استقرار ۹۵ موکب در مناطق حاشیه‌ای و محروم عین  دو، کوی سیاحی و ملاشیه خبر داد و گفت: ۱۶ موکب در کشور عراق و ۷۶۰ موکب میان راهی در سطح استان مستقر می‌شوند که از این تعداد دویست موکب برای استقرار شبانه روزی زائران پیش بینی شده است.

مسؤول ستاد بازسازی عتبات عالیات اهواز با اشاره به نیازمندی مواکب به ۴۹ قلم اساسی در ایام اربعین خاطرنشان کرد: ۱۲ مهرماه آغاز فعالیت مواکب است که پس از اربعین تا ۵ روز ادامه خواهد داشت و در این بازه زمانی هر موکب حداقل هزار پرس غذای گرم به زائران ارائه می‌کند.

زارعی با اشاره به اینکه برخی مواکب در صدد تهیه روزانه ده هزار پرس غذا هستند، اضافه کرد: تصویب خرید دو هزار تن آرد برای مواکب مستقر صورت گرفته و در این باره هماهنگی‌های لازم با شرکت غله استان انجام شده است.

وی با اشاره به گرمی هوا و نیاز به ۶ میلیون بطری آب معدنی گفت: تأمین آب شرب از اولویت‌های مواکب در ایام اربعین خواهد بود.

مسؤول ستاد بازسازی عتبات عالیات اهواز با اشاره به استقرار ۸۶ موکب در مرز چذابه، اظهار داشت: در بحث سیل روزانه ۲۵۰ هزار پرس غذا از سوی مواکب شهرستان اهواز در مناطق سیل زده توزیع شد./۹۴۵۶/پ310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات