۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۲
کد خبر: ۶۲۰۸۰۰
امام جمعه شهرکرد در دیدار وزیر نیرو:

مسؤولان از حضور در بین مردم نترسند| دیوار‌های بین مردم و مسؤولان خراب شود

مسؤولان از حضور در بین مردم نترسند| دیوار‌های بین مردم و مسؤولان خراب شود
حجت الاسلام والمسلمین نکونام با تأکید بر اینکه باید دیوار‌های بین مردم و مسؤولان خراب شود و این از ضرورت‌ها است، گفت: مسؤولان نباید از حضور در بین مردم بترسند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، شامگاه سه شنبه ۲۶ شهریورماه، در دیدار وزیر نیرو که به میزبانی دفتر امام جمعه شهرکرد برگزار شد، با بیان اینکه اینگونه رفت و آمد‌ها موجب رضایتمندی مردم از مسؤولان می‌شود، گفت: به یقین حضور آگاهانه مسؤولان در بین مردم نقش مهمی در تصمیم گیری‌ها خواهد داشت.

وی با تأکید بر اینکه باید دیوار‌های بین مردم و مسؤولان خراب شوند و این از ضرورت‌ها است، افزود: مسؤولان نباید از حضور در بین مردم بترسند چراکه توصیه‌های دین هم بر همین مبنا است.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با بیان اینکه کارگزار نظام باید متواضعانه گوش شنوا داشته باشد، خاطرنشان کرد: اگر مردم را در تصمیم گیری‌ها سهیم کنیم به یقین دل‌ها به هم نزدیک‌تر می‌شود.

امام جمعه شهرکرد در ادامه با اشاره به مسأله برق در نقاط مختلف استان تصریح کرد: مناطق صعب العبور استان بسیار است که با اندک باد و باران برق آن‌ها قطع می‌شود که باید برای رفع این مشکل تصمیمات جدی گرفته شود.

وی با بیان اینکه بیشتر مناطق استان در بحث گازرسانی وضعیت خوبی دارند، ابراز کرد: به یقین گازرسانی به مناطق محروم و صعب العبور استان نقش مهمی در حفظ منابع طبیعی دارد.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری همچنین با اشاره به اینکه مهمترین دغدغه امروز استان بحث آب است که متولی اصلی آن وزارت نیرو است، گفت: باید نگاه به مسأله آب در استان چهارمحال و بختیاری اینگونه باشد که مردم زیاده خواه نیستند.

وی با بیان اینکه مردم استان قانون گرا و در عمل هوادار جدی نظام هستند، اظهار کرد: به یقین مردم نمی‌خواهند بیان مطالباتشان سبب آسیب زدن به نظام شود.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه مردم استان چهارمحال و بختیاری صدای بلند ندارند، افزود: تکریم مردم انتظار بجا و وظیفه ذاتی مسؤولان است؛ باید صدای مردم این استان شنیده شود و این خواسته به حقی است.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با تأکید بر اینکه نباید رفتار مسؤولان سبب ایجاد حساسیت در بین مردم شود، تصریح کرد: استان چهارمحال و بختیاری علی رغم داشتن آب، لب تشنه است؛ بسیاری از روستا‌های مردم با تانکر آبرسانی می‌شود و همین امر موجب نارضایتی مردم شده است.

وی با بیان اینکه باید وزارت نیرو خارج از فضاسازی‌ها حکمیت کند، خاطرنشان کرد: اگر بر فضای امور آب تفاهم حاکم شود، به یقین هیچ مشکلی در این زمینه به وجود نخواهد آمد.

امام جمعه شهرکرد با تأکید بر اینکه حرف عمده استان در بحث آب اجرای دقیق قانون است، ابراز کرد: نگرانی ما این است که قانون به وفور از سوی مسؤولان زیرپا گذاشته می‌شود؛ مردم نسبت به غیرقانونی بودن تونل گلاب حرف دارند که باید این نگرانی برطرف شود.

وی با اشاره به اینکه باید طرح‌های مصوب وزارت نیرو در استان اجرا شوند، خاطرنشان کرد: به یقین اجرای طرح‌های کارشناسی خواسته به حق ما است؛ در چهارمحال و بختیاری حتی یک طرح هم خلاف قانون از سوی استان اجرا نشده است، اما متأسفانه بسیاری از طرح‌های سایر استان‌ها خلاف قانون است. /۹۴۵۷/پ210/ب1
سجاد محمدی فارسانی
ارسال نظرات