۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۲
کد خبر: ۶۲۰۹۸۵
دبیر کل جنبش توحید اسلامی لبنان:

دوران آزادی فلسطین فرا رسیده است

دوران آزادی فلسطین فرا رسیده است
دبیر کل جنبش توحید اسلامی لبنان خاطرنشان کرد که دوران شکست به پایان رسیده و اکنون زمان آزادی فلسطین است.

به گزارش بین الملل خبرگزاری رسا، شیخ بلال سعید شعبان دبیر کل جنبش توحید اسلامی لبنان در همایش «آینده جهان اسلام و فلسطین» که در پایتخت ترکیه برگزار شد، گفت: شاخص قطب نما تغییر کرده و یک بیداری همگانی ایجاد شده است و مردم به خوبی درک کرده اند که تجزیه کشنده است و باید به سمت مسجد الاقصی، قدس و فلسطین حرکت و پیرامون مشترکات بیش از پیش تمرکز کنند.

وی با بیان اینکه معادلات قدرت در منطقه تغییر کرده است، افزود: دوران شکست به پایان رسیده و زمان پیروزی ها آغاز شده است. در دوران کنونی ضربه را با ضربه پاسخ داده می شود و جبهه مقاومت با پهپادهای خود توانسته است که رعب و وحشت را در دل رژیم اشغالگر صهیونیستی ایجاد و بنیامین نتانیاهو از ترس موشک های مقاومت در پناهگاه ها، پنهان شود.

دبیر کل جنبش توحید اسلامی لبنان تصریح کرد: تانک های مرکاوای رژیم اشغالگر صهیونیستی در جنگ سال 2006 میلادی به دست قدرتمند مردان جبهه مقاومت اسلامی در لبنان نابود و سربازان اسرائیلی در لبنان اسیر و کشته شدند و همچنین صدای ترس سربازان رژیم اشغالگر صهیونیستی در نوار غزه شنیده می شد.

وی تاکید کرد که قدرت موشکی جبهه مقاومت به نقطه ای رسیده است که اکنون می تواند هر نقطه از اراضی اشغالی را مورد هدف قرار دهد.

شیخ بلال سعید شعبان عنوان کرد که اسرائیل از ترس لبنان و فلسطین به سازمان ملل متحد شکایت کرده است و همه این پیروزی ها نتیجه اتحاد جبهه مقاومت و حمایت مردم با وجود اختلافات مختلف، از آنان است.

گفتنی است که «عمیر نیر» مدیر صنایع تولیدی مرکاوا در گفت وگو با نشریه صهیونیستی گلوبس در تاریخ 28 سپتامبر 2006 یعنی یک ماه بعد از جنگ 33 روزه مطرح کرد. کلمه مرکاوا به معنای خودروی پروردگار است و اصطلاح آن از یک اصطلاح دینی از تورات برداشت شده است. علاوه بر این که این اصطلاح اینگونه وانمود می‌کند که کسانی که در این تانک نشسته اند، در عنایت پروردگار قرار دارند!

این تانک با استفاده از تجربیات برداشت شده از جنگ اکتبر 73 تولید شد. تولید این تانک زیر نظر یسرائیل طال رئیس بخش عملیات ستاد فرماندهی کل ارتش رژیم صهیونیستی بود و بر اساس رویکردهای مبارزاتی اسرائیلی‌ها تاسیس شد. در دهه نود قرن گذشته میلادی نسل سوم این تانک رونمایی شد. این اقدام پس از آن صورت گرفت که تانک مذکور در معرض نوسازی و توسعه قرار گرفت و روند زرهی سازی و نصب سیستم‌های حمایتی و هشدار الکترونیک روی آنها به صورت کامل انجام شد.

ارسال نظرات