۲۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۸
کد خبر: ۶۲۱۰۸۶
آیت الله شاهچراغی:

ذلت ملت ما هدف آمریکا از مذاکره است| دفاع مقدس کشور را بیمه کرد

ذلت ملت ما هدف آمریکا از مذاکره است| دفاع مقدس کشور را بیمه کرد
نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: ذلت ملت ایران هدف آمریکا از مذاکره است، آن‌ها می‌خواهند ثابت کنند که فشار حداکثری ایران اسلامی را به زانو درآورده است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا از سمنان، آیت الله سید محمد شاهچراغی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان که با حضور گسترده مردم ولایتمدار این شهرستان در مصلای بزرگ نماز جمعه برگزار شد، اظهار داشت: شیطان بزرگ می‌خواهد با حربه مذاکره ثابت کند که تحریم‌های ظالمانه و فشار حداکثری توانسته است ایران را مجبور به نشستن پای میز مذاکره کند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با تأکید بر این که ملت ما هرگز زیر بار مذاکره همراه با ذلت و تحریم نخواهد رفت به رهنمود‌های حکیمانه رهبر معظم انقلاب در روز‌های اخیر و تأکید ایشان بر عدم مذاکره با آمریکا در هیچ سطحی اشاره کرد و افزود: ایران اسلامی با رهبری حضرت امام خامنه‌ای به مسیر سربلندی و اقتدار خود ادامه خواهد داد.

امام جمعه سمنان در ادامه با اشاره به گسترش روز افزون عشق و ارادت مردم نقاط مختلف جهان به فرهنگ عاشورا و امام حسین (علیه السلام) خاطرنشان کرد: برگزاری آیین‌های عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) در نقاط مختلف دنیا قابل تحسین و نشانگر گسترش پیام نهضت کربلا در بین مسلمانان و آزادگان جهان است.

آیت الله شاهچراغی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه حمله پهپاد‌های انصارالله یمن به تاسیسات نفتی آل‌سعود در واقع دفاع از خود و جوابی کوبنده به تجاوزات این رژیم دست نشانده استکبار جهانی و کشتار چندین ساله مردم یمن بود، تصریح کرد: ملت مقاوم یمن ثابت کردند که از مستکبران عالم هراسی ندارند و با وحدت و همدلی و تکیه بر اصل مقاومت می‌توانند بر دشمنان خونخوار خود پیروز شوند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان در ادامه با گرامیداشت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و یادآوری رشادت‌های ملت مقاوم ایران در هشت سال جنگ تحمیلی و دفاع از عزت اسلام و میهن اسلامی گفت: دفاع مقدس در واقع کشور و ملت ما را در برابر هرگونه تجاوز دشمنان بیمه کرد و شجاعت جوانان غیور و با ایمان ایران اسلامی هراسی بی پایان را در دل مزدوران و ایادی شیطان ایجاد کرد./۹۷۷/پ202/ب1
جواد رمضانیان
ارسال نظرات